Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko miehesi nimetä ruoat, joita inhoat, värit, joista pidät, lempielokuvasi jne.?

Vierailija
20.07.2009 |

Olemme olleet yhdessä viisitoista vuotta. Ihanaa, että mieheni laittaa ruokaa, tänäänkin lounaan, mutta miksi sitä, mitä inhoan (ja lapsikin inhoaa)? Raa'aksi jätetty paistettu kananmuna saa minut oksentamaan. Tämä oli yksi esimerkki. Tuntuu, että mieheni ei tunne minua lainkaan, ei ole kiinnostunut eikä kuuntele ja paina asioita mieleensä, vaikka sanookin usein rakastavansa ja on kiltti ja mukava. Miten hyvin sinun miehesi tuntee sinut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänellä on jotain tajua mieltymyksistäni, mutta ei hän aina muista kaikkea. Joskus esim. on tuonut minulle kaupasta suklaajäätelöä, vaikka en pidä siitä.

Vierailija
2/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minäkin hänet. Kumpikaan ei voisi koskaan "vahingossa" tehdä toiselle jotain inhokkiruokaa tms. Tosi ollaan oltu yhdessä 16-vuotiaasta lähtien eli 22 vuotta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietää myös etten siedä mitään elokuvia

Vierailija
4/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä käyn kaupassa valtaosin, ja jotenkin helpommin sieltä tarttuu mukaan niitä omia lempiruokia. Siksi mies kiireistään huolimatta käy joskus kaupassa, että saa sieltä tuoda kaikkia mun inhokkeja, joista kuitenkin itse tykkää. Eihän miehen tarvi rajoittaa ruokavalikoimaansa vain siksi, etten minä pidä kaikesta.

Mutta kyllä meillä mies pyrkii sitten tekemään mun inhokkiruokia silloin, kun minä en oo kotona. Tai sitten syödään eri ruokia, minä teen itselleni vaikka lämpimän voileivän.

Vierailija
5/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä laittaisi mulle ruokaa josta en pidä. Enkä minä hänelle. Onneksi meillä on aika samat mieltymykset, ne toisen inhokit on sellaisia joita voi syödä yksikseen lisukkeena (esim silli).

Vierailija
6/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti viikonloppuna yllärinä lempiviiniäni, jota en ole juonut hinnan takia pitkään aikaan. Tietää lempijädeni, -bändini, -värini ja -ajanvietteeni. Osaisi tilata minulle ravintolassa ruokaa, josta pidän, kuten minä myös hänelle. Ihan kaikkea ei kuitenkaan muista, ostaa esim. usein liljoja merkkipäivinä, vaikka minusta ne ovat kauheita ja olen kyllä kertonut useasti, että lempikukkani on tulppaani tai ruusu. Mutta en valita, hyvä mies se on!

Vierailija
7/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin kyselemään mieheltäni näitä, ja tokihan se tiesi. Sitten se pisti samat kyssät mulle, ja en tiennytkään lempielokuvaa, josta se on jauhanut vikat puoli vuotta... XD

Vierailija
8/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin varma että mies osaisi ihan yhtä hyvin kuin minäkin keksiä asioita joista pidän tai en pidä. Yhdessä 16 v.

Kukat ovat tosin asia jossa mies tekee vääriä valintoja, mutta eipä tuostakaan voi häntä syyttää. Olisi pitänyt silloin 16 v sitten sanoa että en pidä keltaisista ruusuista. Eipä sitä enää kehtaa sanoa kun on niitä keltaisia ruusuja joka hääpäivä saanut.

Vierailija
9/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää varmasti lempielokuvani ja lempibändini. Väritkin. Ruuan kanssa voi olla haastetta kun pidän niin monesta, mutta osaa varmasti muutaman nimetä. Tietää myös minkätyylisistä koruista pidän ja tietää, ettei mulle kannata tuoda kukkia :D Tietää lempiviinini ja -viskini.

Melko varmasti tiedän miehestäni samat :)

Yhdessä kuitenkin ollaan oltu vasta vajaat viisi vuotta.

Vierailija
10/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokia joita inhoan, värejä joista pidän tai edes lempielokuvaani. Ihan totta.

:) Että sinällänsä hassu kysymys. :)

Pitäis varmaan viettää tässä koneella puolituntinen miettimässä niitä lempiasioitani ja sitten vielä - huomenna jos tulet kysymään ovat ne ehkä jo vaihtuneet... :)

Vierailija
11/11 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies laittaa sitä ruokaa, mistä itse tykkää ja minä sitä, mistä itse tykkään. Mikä järki siinä olisi, että minä keittäisin nakkeja kun en voi niitä sietää? Kun sen sijaan mies haluaa keittonakkeja, hän keittää itse. Samoin kun mies hakee elokuvan, hän hakee jonkun mistä itse tykkää. Minä haen sitten itse jonkun, mistä minä tykkään. Hölmöähän se olisi, että mies vuokraisi pukudraamoja ja minä väkivaltamäiskettä? Vai mitä?

Ei se että tietää, mistä toinen tykkää tarkoita että aina tarvitsisi tehdä sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän