Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi anoppia harmittaa niin paljon kun lapsille tulee koti-ikävä

Vierailija
20.07.2009 |

Lapset (5 v ja 3 v) ovat mummolassa isänsä kanssa ja minä jäin pienen vauvan kanssa kotiin koska mummolaan on pitkä matka. Reissulla näyttäisi taas olevan sama kaava - mummo touhuaa lasten kanssa tyytyväisenä mutta kun heille tulee äitiä ikävä mummo alkaa murjottaa ja touhuta omiaan.

Lapset ja mies lähtivät torstaina reissuun ja eilen illalla alkoivat ikävöimään. Nyt lapset olivat parkissa telkkarin edessä. Mies oli vaarin kanssa tekemässä joitakin remppahommia. Lapset eivät ole hankalia tai kiukuttele mutta kyselevät minun perääni ja jos mummo vain tekisi heidän kanssaan jotain niin ihan kivasti heillä varmaan sujuisi.

Luulisi että anoppia ilahduttaisi se, että lapsenlapsilla on normaali suhde äitiinsä ja ikävä iskee kun ovat useita päiviä poissa äitinsä luota. Minulla on ihan hyvä suhde anoppiini ja anoppi on ammatiltaan pph. Hänen pitäisi tietää vaikka mummokin on lapselle rakas ei se korvaa äitiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut että käy ikäänkuin omaa äitiyttään uudestaan läpi isoäitiydessään, siitä mustasukkaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi