Miehen loma alkoi eikä hoida lapsia
Kommentit (10)
tätä se on ollut jo 8 vuotta- mutta unohdan aina...
Millaisia ipanoita teillä on "miehinä"?! Yksi vetää kaljaa ja toinen ei jaksa olla lastensa kanssa lomalla?! Eikö perhe olekaan "me"? Vain minun jutut, sinun jutut ja ne pennut?
olen joka kesä buukannut rahalla sukulaistyttöjä avuksi
tai ollut uupumis sairaslomalla elokuussa...
t. ap
kun hoitaa lapsia niin innolla. itse kotiäiti.
Eikai ihminen noin muutu lomalla?
Harmi juttu! Meilläkin mies kuljeskelee kaksi tyhjää kättä heiluen, kun minä olen paikalla. Siksipä mies lomailee ensin lasten kanssa 2,5 viikkoa ja vasta sitten mä jään lomalle.
Koti on kuin hävityksen kauhistus sen parin viikon jälkeen! Onneksi lähdemme heti lomalle pois kotoa. Ja kun tulemme takaisin, lähden heti lasten kanssa toiselle matkalle ja mies jää hommiin. Ehtiipä siinä yksinäisinä päivinään siivoamaan alkukesän sotkut :)
olen joka kesä buukannut rahalla sukulaistyttöjä avuksi
tai ollut uupumis sairaslomalla elokuussa...
t. ap
olisi aika tehdä asialle jotain? Miksi mies ei hoida lapsia? Miksi siedät sitä? Tiedätkö edes? Jos et, ota selville ja mieti,mikä siihen olisi ratkaisu! Jos mies ei halua ratkoa ongelmaa, mitä tuo tilanne sinulle ja lapsille antaa??
Juuri noin mäkin alan järjestää asiat sitten kun lapset on isompia. Ei nimittäin tee mieli erota kun on muuten erinomainen mies, mutta sitä vastuunvälttelyä ei tahdo kestää enkä nalkuttaa jaksa.
= selkokielisenä
t. ap