Tilaatteko paljon Ebaysta?
Olen tehnyt ekan tilauksen ja jään odottamaan pakettia. Vähän hirvittää tuliko maksettua triplana ja tuleeko koko pakettia ylipäätään.
Kommentit (10)
paljon Ebaysta olisi tietenkin ollut oikeampi sanavalinta ;)
Ja sit paljon muilta ulkomaalaisilta palstoilta. Hyvin on kaikki mennyt, yksi paketti on hävinnyt
OSTATTEKO paljon Ebaysta olisi tietenkin ollut oikeampi sanavalinta ;)
Ja sit paljon muilta ulkomaalaisilta palstoilta. Hyvin on kaikki mennyt, yksi paketti on hävinnyt
Annatko vinkkiä miltä muilta palstoilta ostat.
Mutta on paljon sellaisia keskustelupalstoja missä jenkkiläiset äidit myy lastensa käytettyjä vaatteita ja sitten tehdään kimppatilauksia esim. Gapiltä ja muista jenkkikaupoista. Esim. fashionmomcafe on yksi, siellä en ole jäsenenä kylläkään. Yleensä näistä peritään joku pieni kuukausimaksu.
ostaa?
Mietin vain, että punta ainakin on aika kallis.
Tyhmä kysymys mutta pitääkö jokaiseen "maahan" mennä erikseen vai näkyykö kaikki ebay.clobalissa?
En onnistunut löytämään postikuluja tuotteiden yhteydessä. Olen varmaankin sokea ;) ap
Euro on vahva monia valuuttoja vastaan, ainakin puntaa, dollaria ja kruunua. Kannattaa mennä maan sivuille erikseen. Postikulut on joskus ilmoitettu, joskus joutuu kysymään myyjältä. Kaikki ei lähetä Suomeen.
Itse asiassa punta on kylläkin nyt halpa.
sekä Englannista että Usasta, eikä ongelmia ole milloinkaan ollut. Englannissa pitävät vaatteita ehkä parempikuntoisina mitä todellisuudessa ovat ja tuoksu on voimakas, mitä lie aineita käyttäävät??
aina on hyvin onnistunut, ei ongelmia minkään asian kanssa.