Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita EI kiinnosta sisustaminen?

Vierailija
20.07.2009 |

Mua sisustaminen kiinnostaa tasan sen verran, että on asunnossa on suhteellisen harmoniset värit, pinnat (seinät, lattiat ym.) ovat kohtalaisessa kunnossa ja siisteyttä pidetään yllä normaaleilla viikkosiivouksilla. Verhot, matot, tyynyt ja muut tekstiilit ovat samoja ympäri vuoden - välillä toki pestään likaiset. Koriste-esineitä (vai mitä ihmeen sisustuselementtejä tai tunnelmanluojia nämä nykyään ovat) ym. tilpehööriä inhoan. Samoin huonekalukaupoissa, kirppareilla ja putiikeissa ravaamista.

Puuttuuko minulta jokin geeni, kun en ole 30 vuotta täytettyäni tuttavapiirini ja työkavereideni lailla hurahtanut täysillä sisustamiseen? Ennen puhuttiin paljon mielenkiintoisimmista asioista (esim. kirjat, matkat, leffat, politiikka), nyt lähinnä kipoista ja kupeista, jotka joku on ostanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies päättää sisustuksesta. Verhojen hankkiminenkin kesti monta kuukautta.

Joskus on voinut vähän kiinnostaa, silloin vielä kun rakentelin taloja. Eilen juuri kylässä lukaisin eräitä "koti- ja sisustuslehtiä" ja totesin, että mustavalkoinen tekee taas tuloaan..

ja aivan varmasti sellainen oli vielä 5 vuotta sitten mautonta "asiantuntijoiden" mielestä..hohhoijaa!MITEN HE OVAT SAATTANEET EREHTYÄ!!!

Vierailija
2/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ei kiinnosta ni ei kiinnosta.. Sohvat saatiin ilmaiseksi, kun olivat viemässä tilaa tuolla yhden rakennuksen vintillä.. Tosin iskun aidot 70-luvun koivurunkoiset vuodesohvat olis kelvannu yhdelle sisustusfriikille ja olis jopa maksanu niistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushullu olen eli meillä on aika simppeli sisustus ilman mitään ap:n mainitsemia tilpehöörejä ja aina putsis plank tuoksuvan puhdasta ja mielestäni nättiä ja kodikasta, mutta huonekalujen paikkoja saati sitten tekstiilejä ei todellakaan vaihdella - koskaan enkä saa mitään kiksejä sisustuslehdistä tai kippo-, kuppi- tai kaappikaupoissa kiertelystä. Toki on hienoa nähdä upeasti sisustettuja koteja ja välillä pohtii, miltä meillä voisi näyttää jos olisi silmää näille asioille, mutta tosiaan minulla ei ole pisaraakaan intoa eikä taitoa "sisustaa".

Vierailija
4/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies päättää sisustuksesta. Verhojen hankkiminenkin kesti monta kuukautta.

Vierailija
5/5 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeintä, että kotona näyttää siistiltä ja kodikkaalta, omalta kodilta. Mutta samat verhot ja matot meillä voi olla vuosia, jos ne kerran kivasti sopii..

Mutta että kiertelisin sisustuskauppoja ja pistäisin rahaa siihen, saati sitten keskustelisin kenenkään kanssa sisustuksen uusista tuulista, niin ehdottomasti EI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan