Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiperkele -miehen isä

Vierailija
20.07.2009 |

Meil on melkoiset kauniitjarohkeat -suvut. Yksi kummallisuus on miehen kaksi isää. Bio-isä ja kasvatti-isä.

Näistä bio-isän kanssa mies on ollut tekemisissä noin rippikouluikään asti, sitten se isä hurahti johonkun uskonlahkoon. Mun miehestä tuli ateisti.

Tällä miehen isällä on viimeisimmät lapset noin 8 ja 6 v, on eronnut noin vuosi sitten.

Meidän lapset on 6 ja 4, eikä miehen isä ole nähnyt meidän nuorempaa koskaan.

No nyt, ilmeisesti eron jälkeisissä omantunnontuskissa, tämä äijä tahtookin ruveta isoisäksi!

Tähän asti papan virkaa on tehnyt se kasvatti-isä, sekä mun isä ja mun äitin uusi mies.

Minusta tässä on jo vähän liikaa pappoja muutenkin ja lisäksi se mies on minusta täysin himmeä, epäluotettava ja muutenkin MINUSTA vastenmielinen.

Voinko vaan heretä inhottavaksi miniäksi ja kieltää tämän käytännössä tuntemattoman miehen tutustuttamisen lapsiini?

Tämä "appi" muuten tuli minua viime vuonna kaupassa vastaan ja vaikka tervehdin, niin ei reagoinut mitenkään, tuskin siis tunnisti minua.

Mun mies on lähes samaa mieltä mun kanssa, mutta on se sit kumminkin biologisesti isoisä...

Meilla on kyllä aikomus kertoa lapsille kaikki sukujen kiemurat, mutta vasta esim. 8-10 vuoden päästä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häntä voi kutsua vaikka sedäksi. En usko, että lapsille on yhtään pahitteeksi vaikka olisi kuinka monta isoisää. Minun lapsellani ei ole yhtään. Hieman kade olen.

Vierailija
2/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tätä kadehdi -äijä on oikeasti ihan gaagaa.

Jeesus pelastaa ja voi alkaa puhua 5-vuotiaalle vaikka kouluampumisista. Näin kävi kuulemma kerran kun tapasivat miehen ja isomman lapsen kaupungilla taannoin.

Mä taidan vaan heretä pahaksi - koska se on mun lasten parhaaksi.

Varsinkin meinaan tuo isompi on aika pohdiskelija ja märehtijä - mä saisin selittää tätä asiaa yökaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi