Ovatko Tigin hiustuotteet hyviä?
Ajattelin kokeilla noita. Mikä on lempituotteesi?
Kommentit (5)
mun pitkä ohut ärsyttävän luonnontaipuisa (ts hörsöttävä) tukkani tykkää BedHead sarjan Superstarista ja ControlFreakista (shampoot, hoitoaineet), muotoilutuotteista oon ihan rakastunut QueenForADay puteliin ja SpoilMe.
Karmeeta potaskaa mun päähän sen sijaan oli EgoBoost, shaissee.
ainakin ihan huippuja. Olen käyttänyt niitä jo vuosia. Ovat toooosi riittoisia.
Vaikka Lanza on ehkä hoitavampi ja luksuksempi, Tigi on oikein kiva. Tuotteissa vikaa on niiden muovisuus eli monesta tuotteesta tulee ylisiloiteltu, kiiltävä, ns. päältä hoidettu fiilis. Käytän esim. syvähoitoja ja jätettäviä latvahoitoja muilta merkeiltä.
Dumb Blonde-sarja on suosikkini jo vuosien takaa, aina helposti käsiteltävät hiukset. Small Talk on pitkien hiusten kevyeen muotoiluun, siloittamiseen ja asettamiseen loistotuote. Fast-Fixx on unelmakevyt sähköisyyden asettaja. Curls Rock-sarjaa ei taideta enää tehdäkään, mutta se on loistava, jos täytyy saada paksut hiukset silkoisiksi mutta ilmaviksi. Pesen sillä aina ennen auki pidettävän kampauksen laittoa.
ulkomaisista nettikaupoista saa puolta halvemmalla. Controlfreakille annan ääneni.
Jotkut o0n tosi hyviä minun hiuksilleni, toisista en tykkää. Suosikki on Bedhead-sarjan tuotteet.
Nykyään olen ihastunut Aussie-sarjan tuotteisiin, kuiville hiuksille 3 minute miracle-hoitoaine on ihan mahtava!