Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Lenni nimestä?

Vierailija
19.07.2009 |

Eli siinähän se kysymys tulikin, on siis poikani nimi.. Itse tykkään siitä tosi paljon :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykätään. kaikki sanoo että passaa ku nakutettu.

Vierailija
2/12 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on kiva nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää erityisemmin. Tuskin laittaisin omalleni mutta tietenkin vannomatta paras! :)

Vierailija
4/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Leino-niminen pikkumies jota välillä kutsutaan Lenniksi. Leino siis kuitenkin se oikea nimi. :)

Vierailija
5/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta sellainen "vauva-nimi"... Siis ei aikuisen miehen nimi.

Vierailija
6/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tulee mieleen eräs lokinpoikanen, mutta se mielikuva varmaan katoaa vuosien myötä. ;)

Tunnen (tai tiedän) kaksi aikuista Lenniä, ihan sopii nimenä aikuisellekin miehelle.

Vierailija
7/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta makuasia:)

Vierailija
8/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin, ilkein, loukkaavin ja huonokäytöksisin ihminen, jonka koko maailmassa tunnen, on nimeltään Lenni. Koko nimen kuuleminenkin ällöttää.

Vierailija
9/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska kuulla teidän mielipiteitänne, en vaan voi ymmärtää miten tämä nimi voi olla jonkun mielestä niin vastenmielinen ;D Musta se on niiiin suloinen, ja sopii mun pojulle kuin nenä päähän ;D

Vierailija
10/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on tuntemistasi ihmisistä ilkein, inhottavin ja vastenmielisin. Onko hänen nimensä sinusta ihana? Laittaisitko omalle lapsellesi? Minulle nimi Lenni edustaa ko. umpivastenmielistä henkilöä ja kun nimi on vielä aika harvinainen, ei se ole saanut positiivista konnotaatiota mistään muualta. Lenni Lokinpoikanenkin on jäänyt kuuntelematta samasta syystä.

hauska kuulla teidän mielipiteitänne, en vaan voi ymmärtää miten tämä nimi voi olla jonkun mielestä niin vastenmielinen ;D Musta se on niiiin suloinen, ja sopii mun pojulle kuin nenä päähän ;D

Vierailija
11/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä Lennejäkin monenlaisia, omani myös osaa olla ilkeä, inhottava ja vastenmielinen, mutta onneksi on suurimmaksi osaksi suloinen, kekseliäinen ja ihana höpöttelijä ;)

Vierailija
12/12 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyviä mielleyhtymiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi