Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 38 ja sairas hammassärky!!!! Apua!

Vierailija
19.07.2009 |

Mitä mä voin tehdä tälle??? Huomenna juu hammaslääkäriin, mutta millä mä selviä tästä yöstä??? Panadol ei auta lainkaan, ja ibuahan ei saa ottaa... :( Ja toinen tyhmä kysymys: kyseessä viisauden hammas joka tulehtunut ja tulehdus levinnyt pitälle ikeniin (alkoi siis vasta tänään särkemään). Leikkaako ne tuon hampaan näillä viikoilla? Eli voidaanko puuduttaa normaalisti jne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla Panacodia ole kotona? Sitä voisit ottaa.

Puuduttamista ei varmastikaan raskaus estä.

Antibiootinkin toivottavasti saat.

Tsemppiä.

Vierailija
2/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tulehtunutta leikata. Vasta,kun tulehdus on parantunut. Mulle annettiin ainakin loppuraskaudessa sairaalassa buranaa päänsärkyyn. Kysy jostain äitiyspolilta tai jostain, voitko ottaa mitään muuta kuin panadolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Rv reilu 40 ja hampaita särkeny enemmän ja vähemmän nyt 5vko, tai kokonaan toista puolta naamasta.Panacod:ia sain särkyyn. Panadolista ollu mullekkaan mitään apua.

Särkylääkkeillä siihen asti meen kun vauva syntyy ja sen jälkeen katellaan uudestaan.

Vierailija
4/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä voi puuduttaa, laitetaanhan synnytyksessäkin suuret määrät puudutusainetta kohdunkaulaan tai selkäydinnesteeseen. Ainut hankala juttu on se, että et pysty olemaan kovin kauaa selälläsi tuolissa, mutta kaipa se lääkäri pystyy hoitamaan homman vaikka istuisitkin.

Soitapa jonnekin särkypäivystykseen ja kysy, voisitko kuitenkin ottaa yhden Ibuprofeenin. Olen kuullut, että buranaa saa ottaa, kun se on satunnaista.

Vierailija
5/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt illalla jonottamaan josko sieltä sais tota panacodia vai pitääkö odottaa et hammashoidon päivystys aukeaa huomenna? Mä oikeesti niin hajoan tähän särkyyn...

-ap-

Vierailija
6/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupungissasi on hampilekuripäivystys, voit soittaa sinne. Soita vaikka yksityiselle, jos ei muuta ole. Myös normaalia terveyskeskusta voit kokeilla, eivät he sieltä käännytä. Mene ihmeessä päivystykseen, jos noin paljon sattuu.

Vierailija
7/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes sitä yhtä. Loppuraskaudessa ei saa käyttää! (keskiraskaudessa sen sijaan ok)

Vierailija
8/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 6 vuotta sitten sitä annettiin naistenklinikalla just loppuraskaudessa

Vierailija
9/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jonottamassa terkkapäivystyksessä, kerta en ois pystyny oleen säryn kanssa, ei pystyny nukkuun tai muutakaan, kipu lamaannutti ihan täysin.

Vierailija
10/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnataan sitten terkkapäivystykseen. Ei tästä muuten tule yhtään mitään. Josko sieltä sais jotain mikä toimis hiukka paremmin kun tuo täysin turha panadol... Kiitos teille neuvoista!

-ap-