Raskaana olleet/olevat
Oletteko ajatelleet koko raskauden ajan, että kohdussanne kasvaa loinen? Olen yllättynyt, että joku pitää sikiötä loisena.
Kommentit (7)
kaikista kolmesta ollaan miehen kanssa oltu innoissaan heti plussatestin jälkeen
oli sitä mieltä, että sikiö on vain loinen, jonka ainoa tarkoitus on olla vanhempien toive lapsesta. Jos tämä loinen ei "tajua" olla terve, se joutaa abortoitavaksi. Olen kuullut joskus aiemminkin samantapaista. Itse aikaansaatu sikiö onkin vain eitoivottu loinen, jos sattuu osoittautumaan vaikkapa vammaiseksi.
Jollain tavalla sikiö on loinen mutta korostan etten ajattele ollenkaan pahasti!!!!! :)
oli sitä mieltä, että sikiö on vain loinen, jonka ainoa tarkoitus on olla vanhempien toive lapsesta. Jos tämä loinen ei "tajua" olla terve, se joutaa abortoitavaksi. Olen kuullut joskus aiemminkin samantapaista. Itse aikaansaatu sikiö onkin vain eitoivottu loinen, jos sattuu osoittautumaan vaikkapa vammaiseksi.
että sikiö on loinen. Pakkohan sen on vähän aikaa olla, ennen kuin pärjää omillaan. Tämähän ei mitenkään poissulje sitä, että pidän pikku loisestani :)
Puhumattakaan että on pahoinvointia..
Omat loiset on kaikki saanu jatkaa elämää, mutta voisin keskeyttääkin sen sairauteen tai perheen elintilanteen ollessa huono.
ole kyse, sillä kantava naaras ei hyödy tästä ravintoa imevästä eliöstä millään tavoin. Siis omia elintoimintojaan ajatellen. Tietysti psykologinen hyöty on olemassa. Huomasin tosin, että keskiraskaudesta oloni oli todella energinen. Että ehkä pientä symbioottista vivahdetta kuitenkin :)
sisälläni on vauva, minun oma lapseni.