Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontoäiti on kyllä epäoikeudenmukainen.

Vierailija
19.07.2009 |

Toisille, kuten minulle, annetaan tissit joilla ruokkisi helposti neloset. Toisille taas annetaan tissit, joista ei riitä maito edes yhdelle.

Miksei näitä maitovainioita voisi tasapainottaa niin, että kaikki saisivat sopivasti? Ei varmasti ole hääviä tuskailla maidon riittävyyden kanssa, mutta ei ole hääviä tämäkään kun rintavarustus on koko- ja pehmeysluokkaa koripallo ja vauva on tukehtua syödessään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille, kuten minulle, annetaan tissit joilla ruokkisi helposti neloset. Toisille taas annetaan tissit, joista ei riitä maito edes yhdelle.

Miksei näitä maitovainioita voisi tasapainottaa niin, että kaikki saisivat sopivasti? Ei varmasti ole hääviä tuskailla maidon riittävyyden kanssa, mutta ei ole hääviä tämäkään kun rintavarustus on koko- ja pehmeysluokkaa koripallo ja vauva on tukehtua syödessään.

ja minulla ollut juuri näitä koripallon kokoisia ja kovia säiliöitä (jota joku myös rinnoiksi väittää), se oli kauheaa!

Vierailija
2/3 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä en voi. Tuntuu totta puhuen aika karmealta kaataa viemäriin puoli litraa äidinmaitoa päivässä, se tulisi jollekin pikkukeskoselle tarpeeseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muita avuja, kuten älynlahjoja. Juu, elämä ei ole reilua ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä