mitä lasissa?
Mulla on lajitelma sidukoita odottamassa ja nyt aika lame yhdistelmä: persikkalikööri, Lime friss ja sitruunamehu.
Kommentit (15)
on tullut lipiteltyä pitkin kesää. Nyt alkaa riittää ;)
mut illemmalla varovasti viiniä:=). Join äsken terassilla 2 tuoppia, nam.
join ekan lasillisen jo klo 13 maissa, hui kauheaa!
Toivottavasti tiedostat ongelmasi.
Alkoholia join viimeksi 4 viikkoa sitten (yhden siiderin).
jaffaa menee, puoli välissä raskautta kun ollaan :)
Ihmettelin kyllä kans tuota ongelma kirjoittajaa.. Onko se nyt joku ongelma jos on sidukoita odottelemassa ja juo jotain muuta nyt :D Vai siis mitä häh :D
join äsken kokista ja tuli jostain syystä niin pirun paha olo.
rv28
että jotain alkoholipitoista pitää olla ja kaipaa siihen lisäksi vielä huumeita, on kyseessä jonkinlainen ongelma.
Mutta kunhan saan lapsen nukkumaan, ajattelin tehdä ison kannullisen teetä limetillä maustettuna.
että jotain alkoholipitoista pitää olla ja kaipaa siihen lisäksi vielä huumeita, on kyseessä jonkinlainen ongelma.
suurempi ongelma taitaa olla sulla jos olet noin huono ymmärtämään lukemaasi.
Olen ollut humalassa tasan 2 kertaa tänä vuonna, nyt on 3 kerta.
Niin ja kerro ihmeessä mun huumeidenkäytöstä lisää :)
ja haluat että niitä olisi laillisesti saatavilla. Jos on tarve selitellä juomisiaan, herää heti pieni epäilys.
ja haluat että niitä olisi laillisesti saatavilla. Jos on tarve selitellä juomisiaan, herää heti pieni epäilys.
Lähinnä ajattelin vain kertoa että juon normaalia vähemmän.
On toi kolme humalaa puolessa vuodessa parikymppiseltä kyllä todellä hälyttävä summa...
Mut hei, epäile ihan rauhassa vaan ja paheksu niin paljon kun mielit jos siitä sulle parempi mieli tulee :)
El tiempoa ja nyt on kultalonkeroa =)
Pitkästä aikaa terassille tänään!!