Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun lomat menee aina näin?

Vierailija
18.07.2009 |

Joka vuosi odotan ja odotan loma-aikoja. Ja kuitenkin, joka vuosi sama juttu. Ensimmäiset 3-5 pv ok, sitten se alkaa. Makaan neljän seinän sisällä, en tee yhtään mitään kenenkään kanssa, kaikki suunnitelmat joita talvella on tehty, vesittyvät. En jaksa nähdä ihmisiä, en käy pihalla, en rannalla, en käy uimassa enkä kesätapahtumissa. Ikää 32 ja lapsettomia ollaan. Mies harrastaa vähän enemmän kuin minä ja arvelen, että hänellä kesät eivät tunnu yhtä kurjilta kuin minulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää itse haluta tehdä ja tavata ihmisiä.

Vierailija
2/4 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jotenkin ihan yliuupunut enkä jaksaisi tehdä mitään, jos ei ole pakko. Omalla kohdallani kyse on mielestäni siitä, että töissä tahti on niin hektistä, ettei siellä koskaan saa hetken rauhaa.

Meillä kans mies käy säännöllisesti kuntosalilla, mulla ei ole edes liikuntaan kiinnostusta lomalla.

Saan kyllä itseni aktivoitua, mutta se on työn takana. Hassua on se, että nämä aktiiviset päivät ovat tietysti sitten niitä kivoimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otin ne ekat pari päivää kunnolla leväten ja funtsin kivaa kesätekemistä, sit vasta toteutin.

Vierailija
4/4 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies ja lapset mummolassa ja minä teen vaan omia juttuja eli en oikein mitään. Pyykkikone pyörii ja orvokeista nypin kuihtuneet pois, yhtenä päivänä kaveri soitti kaveriksi konserttiin, mutta jos oikeasti ajattelen, niin en ole tehnyt mitään erityistä, mutta en ota tästä paineita. Kohokohta on tainnut olla käydä muutamana päivänä torilla syömässä mansikoita ja juomassa kuppi kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän