Miksi en näe 3d-leffoja?
Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Sama kuva näkyy kankaalla oli lasit tai ei!
Kommentit (6)
Olen ajatellut syyn olevan siinä, että silmissäni on suurehko näköero, toisessa on plussaa ja toisessa miinusta. Enkä käytä laseja.
kuulla, että on muitakin! Itse olen likinäköinen, mutta olen kyllä nähnyt aiemmin ihan hyvin esim Lintsin 3d-leffat. Mutta voi olla, että silloin olen käyttänyt piilareita... Voikohan silmälasit vaikuttaa niin paljon?
ap
Minä katson elokuvat laseilla, tottakai myös 3d-leffat. Typerän tuntoistahan se on pistää päähän kahdet lasit, ensin ne omat ja päälle 3d:t, mutta toimii ihan jees.
3D-lasit omien silmälasien päälle (tietenkin kun en mitään näe ilman laseja) ja hyvin on näkynyt 3D-leffat. Ne on kyllä tosi hauskoja! Kiva että sellaisia on nykyään. =)
oli sekä omat lasit, että ne 3d-lasit. Ja silti kuva kankaalla oli tasan sama kuin ilman niitä 3d-laseja. Harmittaa ihan sikana, kun meni rahaa hukkaan ja sain migreenin siitä sössöstä.
ap
mistä tuo voi sitten johtua? Olen ymmärtänyt, että kun kuva tehdään sillä polarisaatiotekniikalla, niin toisesta linssistä pitäisi näkyä yksi kuva ja toisesta toinen, mutta mulla näkyi yhdelläkin silmällä linssin läpi katsottuna tuplakuva. Vähänkö otti päästä! Koko elokuva yhtä mössöä! Voiko vika olla niissä laseissa? Vai mun pään sisällä?
ap