Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha haju keittiön viemäristä

Vierailija
18.07.2009 |

Keittiön tiskialtaasta sieltä putkistosta on nyt noussut viikon ajan aina välillä todella paha haju. Olen laskenut kuumaa vettä, mutta se ei auta. Pitäisikö pistää kodinputkimiestä vai tehdä mitä?

Terveisin uusavuton

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut hiiri?

Vierailija
2/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haisee sairaan pahalle.

Kannataa silloin tällöin irrottaa niitä putkia ja pestä sitä tarkoitusta varten varatulla pulloharjalla liat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne oli ilmeisesti jäänyt jotain töhkää. Auttoi kun laiton monta desiä etikkaa yöksi vaikuttamaan, sitten aamulla huuhtelu. Suihkutin suihkupullolla etikkaa myös hajulukkoon. Hyvin toimi! Kokeilepa, ei maksa paljon :)

Vierailija
4/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa silloin tällöin irrottaa niitä putkia ja pestä sitä tarkoitusta varten varatulla pulloharjalla liat pois.

Putket ovat vuodelta 1953, joten en taida ruveta irrottamaan - en usko, että saan enää takaisin :DD

Vierailija
5/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Mr Musclen putkivaahtoa, sellainen harmaa purkki, jossa on kaksi korkkia. Jätät vaikuttamaan ainakin tunniksi, mielellään vähän enemmän ja sen jälkeen kuumaa vettä. Kyllä lähtee.

Vierailija
6/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Mr Musclen putkivaahtoa, sellainen harmaa purkki, jossa on kaksi korkkia. Jätät vaikuttamaan ainakin tunniksi, mielellään vähän enemmän ja sen jälkeen kuumaa vettä. Kyllä lähtee.

Mut jos on tarpeeksi tuhti ja olutvatsainen putkimies, niin jo luulisi tarttuvan kunnolla... :)

Vierailija
7/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilukon voi avata itse ja puhdistaa. Jos vesilukossa on roipetta, hiuksia tms. vesilukko voi tyhjentyä ja viemärin haju pääsee sisätiloihin.

Vierailija
9/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuinen poika sanookin, että musta olisi pitänyt tulla putkimies, kun aina olen röörejä puhdistamassa. Jos tukos on syvemmällä, paikassa johon en itse ylety, laitan Niagara fortea, ja johan alkaa putkissa pöhistä. Jos sekään ei auta (kerran on käynyt niin), kutsun putkimiehen.

Vierailija
10/10 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viemäri ei vetänyt keittiössä kunnolla ja huoltomies laittoi sellaista viemäreiden pika-avajaa oli valkoista jauhetta/rakeita

ennen haiskahti keittiön altaissa muttei enää.

Jätti purkinlopun meille siinä lukee viemärinavaaja

Jos asut muussa kuin omakotitalossa huoltomiespalvelut kuuluu etuisuuksiin eikä käynnistä tarvitse maksaa. Ei kannata ostaa kalliita aineita itse eikä availla viemäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi