Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kauneutesi salaisuus?

Vierailija
17.07.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi hyvä luusto ja klassiset piirteet. Toiseksi se, että katson itseäni peilistä riittävän usein ja teen asialle jotain, kun nuo kulmakarvat ja viikset alkavat rehottaa.

Kolmanneksi sairaan hintaiset naamarasvat...toivottavasti...

Vierailija
2/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kalliita rasvoja ostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näkyy ulospäin. Hymyäni on kehuttu tosi kauhiiksi, että varmaan sitä tulee silloin hymyiltyä enemmän.

Vierailija
4/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse en ole mitenkään erityisen kaunis, mutta oon joskus tympääntynyt naistenlehtijuttuihin, missa jos milloinkin saa lukea jonkun rouvan kauneusvinkkejä. Vaan kun niitä on niin hyvä antaa, jos on perinyt kauniit kasvot ja hyvän ihon. Eipä se kulmikas naama soikioksi muutu, vaikka mitä urheilisit, eikä huonosta ihosta tule upeaa, vaikka mitä kapseleita söisit.

Mutta pitäähän sillä kauneudellakin saada päteä, se on selvää.

Vierailija
5/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitkään ohuet viivat, vihaan liian ohuiksi nypittyjä kulmakarvoja, ne eivät sovi kenellekään. Tai Greta Garbolle ehkä...

Vierailija
6/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hampaat ja hygienia, riittävä ja tilanteen vaatima ehostus, kampaajalla käynnit, säännöllinen liikunta jonka myötä ei tietoakaan ylipainosta.

Vierailija
7/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveet elämäntavat: liikunta, terveellinen ruokavalio, riittävästi unta, ei stressiä liikaa, ei tupakkaa, ei alkoholia -->

jaksan huolehtia itsestäni eli käyn kampaajalla, meikkaan, liikun, ostan kauniita vaatteita

Vierailija
8/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimällä ja kirurgin veitsellä. Peritynkin kauneuden voi toki hukata, jos ei pidä itsestään huolta.

Vierailija
9/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne hullunkalliit voiteet eivät toimi. Ihoa läpäiseviä aineita on vähän (onneksi). Kun sehän se ihon tehtävä on. Se estää ulkopuolisten myrkkyjen (ja siten myös muiden aineiden) pääsy ihon läpi. Muistaakseni kaikki vitamiinit on niin isoja molekyylejä, että eivät läpäise ihoa. Että kun on näitä "vitamiinivoiteita" niin voi sitten miettiä kandeeko sijoittaa...

Vierailija
10/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä pitkäaikaista vaikusta tee, mutta lyhytaikainenkin on tervetullut.

Minulla on kuiva iho ja silmiin on tullut harkanvarpaat jo parikymppisenä. Käytän säännöllisesti silmänympärysvoidetta, yhtä ja tietyn merkkistä. Kun vaihdan sen toiseen, niin kahden viikon päästä mieheni kysyy, että miksi sulla on noin ryppyset silmät. Ja taas siirryn samaan vanhaan eikä mies enää kysele enempää...

että ne hullunkalliit voiteet eivät toimi. Ihoa läpäiseviä aineita on vähän (onneksi). Kun sehän se ihon tehtävä on. Se estää ulkopuolisten myrkkyjen (ja siten myös muiden aineiden) pääsy ihon läpi. Muistaakseni kaikki vitamiinit on niin isoja molekyylejä, että eivät läpäise ihoa. Että kun on näitä "vitamiinivoiteita" niin voi sitten miettiä kandeeko sijoittaa...

Vierailija
11/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- paksut ja kiiltävät hiukset, todella paksut

- isohkot ja täyteläiset rinnat

- klassinen tiimalasivartalo eli erittäin kapea vyötärö lantioon verrattuna (antaa paljon anteeksi vaikka olisi painoa hieman enemmän kuin ideaali)

Kaikenkaikkiaan hyvin naisellinen ja "hedelmällinen" ulkomuoto. Lapsettomuushoidoissa viisi vuotta ennen kuin saatiin lapsi... ;)

Vierailija
12/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät. Muuten mä en kaunis oliskaan :D Kun en meikkaa ja käytän ihon hoitoon vain perusvoidetta ja tyydyn suihkussa pesuun enkä tee mitään kuorintoja yms... :D Siis tämän kauneus ihanteen mukaan kaunis, isot rinnat, hoikka, nuoren näköinen, hyvä iho, isot silmät, täyteläiset huulet, paksut hiukset... Sama juttu mun äidilläni, joka on 65 ja näyttää nuorelta ja sitä luullaan aina mun siskoksi/kaveriksi (oon 20). Sekään ei ole pahemmin kauneusaineita käyttäny, ollaan luomutyttöjä, melko terveelliset elämäntavat, tosin ei stressata niistäkään, herkutellaankin. Äidin äiti joka oli myös kaunisv kyllä hoiti kauneuttaan ja eli vielä terveellisemmin. Höh, mun mielestä kauneus on katsojan silmissä. :)

Vierailija
13/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hyvä meikkivoide on kaiken A ja O, ehottomasti!

- Kulmien (kesto)värjääminen

- Pitkähköt korvikset (mulla on "lyhyt" pää, jota korvikset tasottaa)

- Kampaajalla käynti

- Sopivat, kivat vaatteet

- Pikkukorkkarit (olen tosi lyhyt)

Siinäpä ne!

Vierailija
14/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kosteuttava" voide toimii niin, että ihon pinnalle tulee suojaava kalvo, joka estää ihon omaa kosteutta haihtumasta. Eli tähän tarkoitukseen käy mikä tahansa perusvoide vaikka apteekista. Ei siis tarvitse maksaa 50 euroa.

Vierailija
15/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ja pitkät ripset, meikkiä en käytä lainkaan.. Kulmat on kestovärjätty.. Iloisuus, joka siirtyy muihinkun ihmisiin =)

Vierailija
16/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ja pitkät ripset, meikkiä en käytä lainkaan.. Kulmat on kestovärjätty.. Iloisuus, joka siirtyy muihinkun ihmisiin =)

Kauniin hymyn, valkoiset ja suorat hampaat, niistä on moi kade, kiitos papalleni,joka ne aikoinaan hoisi =D

Vierailija
17/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korkeat poskipaat

Vierailija
18/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kaunis vaan se on pelkkää kuorta. Osaan meikata itsestäni kauniin ja kroppa on sen muotoinen, että monet miehet tykkää. Pukeudun naisellisesti ja seksikkäästikin, korkokengistä en luovu.

Kaunis en aidosti, oikeasti ole. Mies sanoo upeaksi.

Vierailija
19/19 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettiset edellytykseni kauneuteen ovat olemattomat, mutta koskaan en ole tuntenut olevani kauniimpi kuin nykyisen mieheni kanssa, jonka tapasin 36-vuotiaana. Jopa vanhat tutut sanovat minun kaunistuneen näinä vuosina kun olen saanut nauttia hänen rakkaudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme