Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lupasi Mulberryn laukun, jos laihdun 5 kg!!

Vierailija
17.07.2009 |

Saan itse valita mallin. Pitäkää peukkuja, että onnistun!

Ja tämä oli siis ihan oma keksintöni, johon mies silmiään pyöritellen suostui. Hän ei ole koskaan sanonut, että minun pitäisi laihduttaa. Halusin itse motivaatiota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sun elämäsi, en voi muuta sanoa.

Osta itse laukkusi ja mites tuo motivaatio. laukku ei jää pieneksi vaikka lihot takaisin. Siksihän muotitalot on niitä ruvenneet väsäämään. its for all.

Vierailija
2/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sun laihtua tuo 5kg johonkin tiettyyn päivään mennessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa tollasia vastaavia juttuja. Nyt just sanoin, että tilaan Hennesin uudesta syyskuvastosta 200 eurolla parit vaatteet (joita ei nyt tietenkään voi verrata Mulberryn laukkuihin, tiedän kyllä), niin mies sanoi että kiva, sitten hän voi laittaa 200e omiin tekniikkaostoihinsa.

Meillä usein puolin ja toisin luvataan kaikenlaista.

Vierailija
4/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse laukkusi ja mites tuo motivaatio. laukku ei jää pieneksi vaikka lihot takaisin. Siksihän muotitalot on niitä ruvenneet väsäämään. its for all.

Vierailija
5/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä katkeria ämmiä aina putkahtaa? Onko se niin vaikeeta ymmärtää, että jotkut parit haluaa hemmotella toisiaan?

Mä ostin miehelleni synttärilahjaksi kaupunkiloman New Yorkiin kun oli tunnettu puoli vuotta, tiesin, että tässä on se elämän mies!

Ja mies puolestaan osti mulle pikkuauton... Meidän mielestä tämä on ihan tavallista. Mun mielestä toi ap:n juttu on kanssa ihan tavallista, mutta tosi ihanaa.

En tajua kuinka joku voi pitää toisen huomioonottamista säälittävänä!

Vierailija
6/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kiva, mutta tuntuu hullulta, että sinun pyynnöstä mies ostaa.

Mulla on vähän samantapainen motivaattori itselleni. Vajaa 5kg pois ja pidän hemmotteluviikonlopun jossain kivassa paikassa. Rakennekynnet sormiin ja varpaisiin, lisäripset, kampaajakäynti ja kivoja hoitoja päälle. Kaikentuon voisin tehdä koska vaan, mutta kiusaan itseäni odottamalla. Lähinnä nuo kynnet ja ripset sellaisia, joista tauolla olon huomaan päivittäin.

Vierailija
7/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut Burberrystä mutta Mulberry mulle uusi...

Vierailija
8/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut Burberrystä mutta Mulberry mulle uusi...

Ehkä se johtuu just siitä, mulberry on niin "uusi" merkki :)

Vierailija
9/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta "vain" 5kg?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi