Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunassa käynnistä

Vierailija
17.07.2009 |

Mieheni on käynyt kaverinsa luona saunassa niin, että tämän vaimokin on ollut samaan aikaan siellä. Tämä on tapahtunut kuitenkin silloin, kun mieheni on ollut vielä sinkku. Kuulin kuitenkin toiselta ystältäni, että hänen miehensä on ollut myös siellä saunassa ja tällöinkin on vaimo ollut mukana. Mieheni kuvaili tätä naista lähinnä sellaiseksi, joka haluaa esiintyä alasti "vieraiden" miesten seurassa.

Tämän vuoksi en ole "päästänyt" miestäni heidän kanssaan illanviettoihin, sillä en todellakaan tykkää jos saunassa on mukana myös nainen. Miltä kuulostaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan hyvin "päästäisin" mieheni vaikka kaverin vaimo olisikin saunomassa.

Vierailija
2/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia "esiintyjiä" valitettavasti on. En minäkään päästäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään pullossa kasvanut lessu, niin miksi ei.

Jos hän haluaa vartaloita vahtia, niin kyllä niitä netistä löytää.

Luultavasti ylitarjoileva perheenemäntä vaan naurattaa.

En kieltäisi menemästä.

Vierailija
4/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos varattuja ihmisiä ovat, enkä kyllä ymmärrä sekasaunoja vaikka oltaisiin sinkkujakin...

Vierailija
5/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en näe siinä mitään pahaa, ollaan harrastettu sekaasaunoja erilaisilla kokoonpanoilla ja se on aina ollut ihan vaan saunomista, ei mitään kenenkään esittelyä. Jos ei jollekkin sovi, voi jäädä pois, mutta itse en ala omaa saunomiskulttuuriani sen takia muuttamaan. Ja en tosiaan halua esitellä itseäni vaan saunoa.

6/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on ollut ihan silkkaa löylyä. Ei mitään muuta.

Uskaltaisin päästää miehenikin sekasaunaan vaikka ilman minua.

Kerran firman saunaillassa menin saunaan lapsuudenkaverini kanssa, siis miespuolisen.

Kummallakaan ei ollut mitään sutinajuttuja siinä.

Kohta katsottiin että mitä liikettä lasioven läpi näkyy...

Yksi työkaveri ja pomomme tuli saunaan.

Siinä sitten paiskottiin löylyä, minä ja 3 äijää.

Ei sitäpaitsi tulisi todellakaan pieneen likaiseen mieleeni ruveta hiplaamaan jotain hikistä hyypiötä kuumassa paikassa ;-)

Vierailija
7/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu nyt haluaa itseään saunassa esitellä?? Onko hikinen nainen/mies muka seksikäs?

Vierailija
8/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naisilla ainakin miesseuraa?

Vierailija
9/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka etsii itselleen kolmatta pyörää seksileikkeihinsä. Tällaisella tunnustelulla se voi alkaa.

Uskon, että on niitäkin naisia, jotka saunovat vain saunomisen vuoksi, mutta ei kannata olla kuitenkaan sinisilmäinen ja uskoa että kaikilla on vain löyly mielessä. Joka junaan on kulkijaa.

Vierailija
10/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin on tullut outo tunne siitä pariskunnasta miehen juttujen perusteella, he ovat esim. harrastaneet seksiä mieheni nähden. Outoa...

Vierailija
11/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua haittais, että mun mies kävisi saunassa naapurin naisen kanssa.

En näe saunomisessa mitään eroottista

Vierailija
12/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sekasaunomisessa ei ole mitään vikaa eikä siinä ole mitään kummallista. Siis minun mielipiteeni, muilla on yhtälainen oikeus omaansa.

Miten olisi sellainen idea että jokainen saisi saunoa tai olla saunomatta vastakkaisen sukupuolen kanssa ILMAN että kilpaileva naaraslauma leimaa joko itseään paljastelevaksi kimppakiva/kyrpähaukaksi tai nipottavaksi siveydensipuliksi? Olisiko sellainen ylipäänsä mahdollista?

Vierailija
13/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin on tullut outo tunne siitä pariskunnasta miehen juttujen perusteella, he ovat esim. harrastaneet seksiä mieheni nähden. Outoa...

kai se nyt tajuaa poistua paikalta jos toiset alkaa haraastaa seksiä.

Vierailija
14/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aika vaikea poistua paikalta kun vielä itse ajaa...

t: ap

Vierailija
15/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistavia käsityksiä, ihanko nämä ovat suomalaisten kirjoitamia? Eikö kotona lapsena nähty vanhempien käyvän sekasaunassa?

Kerran juhannuksena oli joku silkkitassu, joka pelkäsi kuollakseen koko ajatusta, mutta yllättyikin kun saunassa vaan saunottiin ja löpistiin samaan höpöä kuin nuotiolla, ilman vaatteita vaan. Me muut ihmeteltiin, että ompa jäykkistiukkis. Kohteliaasti kaiki tajuavat katsella muualle sillä aikaa kun alaston kanssasaunoja saapuu. Paitsi ymmärrän kyllä sekasaunan vastustajat kun palstan perusteella naiset kyylää värkkejään uimahallissakin melko huolellisesti. EI kuulu sekasaunaan

Sekasauna on paras tapa mitata itsetuntoa JA käyttäytymistä. Jos humalaisen kumppanin vie sekasaunaan, niin siinähän sen näkee millä innolla se vahtaa muiden paikkoja tai esitteleekö mielellään itseään (sekasaunassaa esittelyyn taipuvaisimmat ovat niitä jotka lähtee ensimmäisenä lauteilta tai tulevat sinne viimeisenä, jolloin kaikki näkee varmasti).

Ja älkää vaan eksykö sekasaunaan naimista hakemaan, voi tulla yllättävän kalsea vastaanotto niiltä jotka ovat siellä ihan vaan saunomassa....

Ihan yllätyin, että tällaistakin asennetta löytyy.

Vierailija
16/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo autossa tapahtunut etenkin. En kyllä ymmärrä tuota sekasaunomistakaan, tai ite ainakin kokisin tosi kiusallisena sen. Meilläpäin saunotaan uikkareissa ja vaatteet vaihdetaan miehet ja naiset eri paikoissa. Anoppi joskus unohtaa uikkarit ja käyttää sitten alusvaatteita.

Vierailija
17/17 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveriporukassa (ja vähän oudommassakin porukassa) saunotaan usein sekasaunassa, sekä varatut että vapaat.

Itse olen monien miesten kanssa saunonut, välillä oma mies on ollut mukana ja välillä ei. Samoin myös mieheni saunoo sekä miesten että naisten kanssa, olin mukana tai en.

LUOTTAMUS on tärkeä. Ja sauna ei meille ole ainakaan seksuaalinen paikka ollenkaan.

ps. kun sekasaunomme, olemme alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän