Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku vissin jobbaa mun kustannuksella

Vierailija
17.07.2009 |

Mulla on pari pakettia huuto.netissä. Laitoin nyt tällä viikolla. Mutta niihin on huutanut tyyppi, jolla on myynnissä täsmälleen samankokoisia vaatteita kuin paketeissa on. Ja osa hänen myymiään on uusia. Kyseessä ei oo vauvanvaatteet, vaan vähän isomman lapsen kokoa.

En keksi muuta selitystä kuin että jobbaa niitä, koska laitoin suht edullisen lähtöhinnan eikä hintavarausta. Nyt toivon että periaattesta joku muu saa sen.

Paketeissani ei oo uusia vaatteita, mutta kohtuullisen hyviä, ja monta ns. merkkivaatetta mukana.

Ärsyttääkö teitä, jos huomaatte tämmöistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä hän tekee kaupan jälkeen? "Jobbaa sinun kustannuksella" - miten niin sinun kustannuksella?

Vierailija
2/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näkee sen vaivan ja saat kuitenkin haluamasi summan? Eikös ole pääasia, että sä pääset tavarasta eroon vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin joskus Hietsun kirppiksellä lasten merkkivaatteita ja joku hirvee tinkaaja osti muutaman paidan. Seuraavana päivänä huomasin ne huuto.netissä (paidat oli sen verran harvinaisia että olen 99% varma että ne oli ne mun myymät paidat). Pyynti oli 3 kertaa sen mitä se tinkaaja oli niistä maksanut, en kyllä sitten seurannut saiko kaupaksi. Joo, eihän se multa ollut mitenkään pois, mutta ärsytti silti...

Vierailija
4/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siksi, että asuuko hän täälläpäin, eli noutaako vai pitääkö alkaa kaivelemaan jotain laatikoita postitusta varten.

Haluaisin että vaatteet menevät jollekin tarpeeseen, käyttöön, jollekin joka ilahtuisi kun saisi hyvän paketin lapselleen kohtuuhinnalla.

Tiedän että tiristämällä noista saisi hiukan enemmän, mutta halaun itse ennemmin että joku ilahtuu kuin että joku jobbari sitten hieroo ne viimeisen päälle kalliiksi paketiksi.

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä hän tekee kaupan jälkeen? "Jobbaa sinun kustannuksella" - miten niin sinun kustannuksella?

Vierailija
5/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun laitan paketin hinnan, jos joku saa sen sillä ekalla huudolla, että saa hyvän pakedtin edullisesti omalle lapselleen. Mietin että itsekin ilahtuisin (olen kotiäiti ja ei oo tolkuttomati rahaa).

En tykkää että saa edullisesti, että voi jobata ne kovalla hinnalla. se ei sovi mun periaatteisiin.

ap

jos joku näkee sen vaivan ja saat kuitenkin haluamasi summan? Eikös ole pääasia, että sä pääset tavarasta eroon vai?

Vierailija
6/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ärszyttänytkin, kun olen huomannut mulle käyneen noin.

Toivon myös että joku saa tarpeseen hyvät vaatteet edullisesti, eikä jobatakseen ja rahastaakseen viimeisen päälle niillä. Muutenhan laittaisin itsekin kiskurihinnan ja pyörittäisin huutiksessa niin kauan että menee!

Vierailija
7/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin lautapelejä kirpparilta ja myin niitä huutiksessa. asuin kirpparin vieressä ja kävin siellä aika lähellä loppua. En ikinä tinkannut, jos joku pyysi femmaa, päässä mietin onko ok, jos oli liian kallis, en ostanut.

Joskus ostin montakin peliä samalta myyjältä ja kummatkin oltiin tyytyväisiä, mä sain työtä siksi aikaa kun lapset otti päiväunia ja vähän kahvirahaa ja toinen pääsi tavaroista eroon.

Jos mä myyn huutiksessa jotain ja sitten ostaja myy ne huutiksessa eteenpäin, onneksi olkoon vaan kaikille. Mulla kävi vähän aikaa niin että myin jotain, kaupat oli loppu ja odottelin maksua. Ennen rahojen saapumista, sain tarjouksen huutiksen ohi toiselta joka halusi välttämättä sen tuotteen heti. Kysyin ostajalta haluaako hän myydä, ei ollut välttämättä edes halunnut, kun tuli vauhtisokeus. Joten sovittiin että uusi ostaja haki multa tuotteen, antoi mulle käteisellä sen mitä huudon vika huuto oli ja sitten hän maksoi tälle voittajahuutajalle vitosen ja kaikki oltiin tyytyväisiä.

Vierailija
8/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä laitan lähtöhinna aina niin että se on se alin hinta millä olen valmis luopumaan tavaroistani. Se mitä niiden kanssa tapahtuu sen jälkeen ei ole enää mun ongelma.

Mä haluan päästä eroon valtavasta tavaramäärästäni, joku ostaa, ja tavarat ovat pois mun nurkista.

Tietenkin hyvä jos menevät käyttöön jollekin, se aina ilahduttaa, mutta jos menevät jobbarille, niin sen kun näkee vaivan laittaa uudelleen kaikki myyntiin ja ehkä jää myymättä ja saa varastoida yms,yms.

Vierailija
9/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mulla on myynnissäkin. Kyllästyn nopeasti.

Vierailija
10/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin katsoa niitä ja vähän jelppiä jos vaatteet oikean kokoisia...

Vierailija
11/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos itse myy uusia. Mutta jos pakettisi on liian hyvä siihen hintaan, kyllä muutkin sen huomaavat. Ja jobbaaja jää nuolemaan näppejään.

Mulla on myynnissä vaatekokoja, mitä myyn...

Syy on se, että vaikka on 2 tyttöä, en halua, että kaikki nuoremman vaatteet ovat esikoisen peruja. Osa on niin esikoisen maulla valittujakin, etteivät tulisi edes kelpaamaan kuopukselle.

Joten myyn esikoisen ne vaatteet, joista en kauheasti itse pidä (vaikka olisivatkin merkkivaatteita) tai joista tiedän, että kuopus ei pidä tai jotka ovat nyt just muotia, pois. Ja ostan sitten kuopukselle hänen maun mukaan tai muuten vaan omaksi ilokseni.

Säästän kyllä perusfarkut ym. klassikot, marimekon paidat tms. jotka ei muutu. Juhlavaatteet säästän jos ovat sellaisia että nuorempikin voisi niitä pitää.

Ostan myös paketteja, joista myyn osan pois, jos tykkään vaan osasta vaattesta, ja laitan sitten ne mistä en tykkää pois samantien myyntiin. Kaikesta vei vaan tykkää, vaikka olisikin ihan siisti vaate. Mutta en tavoittele tässä voittoa.

12/12 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan huutaa jotain 104cm pakettia ja kun se tulee niin raakkaan ei-meidän-näköiset pois siitä.

Myyn niitä yksitellen tai yhdistellen eteenpäin.

Siksi löytyy huudettavista ja myytävistä samaa kokoa.

Ja muutenkin kun olen sellainen hamsteri niin ei kaikki ehdi edes jäädä pieneksi ennen myyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän