Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon kaverista jonka kanssa ei enää halua olla yhteyksissä?

Vierailija
17.07.2009 |

Mulla on kaveri joka ei pidä yhteyttä kun joskus pari kertaa vuodessa. Joka kerta ehdottaa tapaamista ja kyselee millainen ensviikko on. Joka kerta kerron päivät milloin sopii ja silloin hän sanoo, että joo, soitellaan lähempänä. Ikinä sitä soittoa ei kuulu eikä viesteihin vastata. Mun puheluihin ei myöskään vastaa.

Ei olla nähty varmaan kahteen vuoteen enkä ole kuullut siitä muutenkaan mitään vuoteen ja nyt se on yrittänyt soitella. Itse olen päättänyt, että en halua olla missään tekemisissä koska tuollainen ihmissuhde ei anna mulle mitään. En halua kertoa omia asioitani vieraalta tuntuvalle ihmiselle joka ei kuitenkaan oikeasti halua tavata.

Sai vauvan juuri ja jostain syystä innostui nyt taas soittamaan. En ole vastannut enkä halua vastata, tajuaisikohan vai pitääkö laittaa joku viesti, että lopetetaan yhteydenpito?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tossa mitään ongelmaa ole. tuollaiset ihmissuhteet hiipuvat ihan itsekseen.

Vierailija
2/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman hormoonihöyryissä koko mamma. Miksi pitää olla niin ehdoton kaverisuhteissa että joko ollaan koko ajan yhteyksissä tai sitte välit poikki?

Itselläni on paljon kavereita joiden kanssa ollaan hyvin hyvin satunnaisesti yhteyksissä eikä tulisi mieleenkään laittaa välejä sen takia poikki.

Eikö ole kiva, että ottaa yhteyttä kun sait vauvan? sehän tarkoittaa että olet sen mielessä vaikkette yhteyttä juurikaan pidä. Vai luuletko että kaveri jotenkin yrittää "hyötyä" susta nyt kun sulla on vauva?

Mieti nyt itekin...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Aika mustavalkosta ajattelua. Itse olen sitä mieltä että oikea ystävyyssuhde kestää vaikkei olla yhteydessä 24/7. Silti se ihminen on sydämessä eikä unohdu mihinkään. Joskus esim elämäntilanteen takia ei pysty olemaan koko ajan yhteydessä. Ja pitää ainakin sanoa suoraan sille kaverille mitä ajattelee ja antaa mahdollisuus!Ehkä tämä ihminen ei ole itse tajunnut loukkaavansa. EI voi muuta sanoa kun että jotkut ei osaa ajatella muuta kuin omaa napaansa.

Vierailija
4/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sinä olisi hyvä kaverikaan. Taidat olla niitä, jotka miettivät aina ensiksi, mitä hyötyä heille on jostain ihmisestä.

Anteeksi julmat sanani. Mutta jos et tunnista itseäsi yllä olevista, niin menepä itseesi:

meillä kullakin on omat elämänkiemuramme, sinullakin jonakin päivänä. Kenties. Ja toivottavasti, jotta kasvat ihmisenä.

Minulla on lapsuudenystäviä ja muitakin ystäviä elämäni varrelta, joista joitakin en ole nähnyt vuosiin - olemme vain satunnaisesti viestitelleet, välillä ehdotelelet tapaamisia, jotka eivät sitten onnistuneetkaan. Vaan mitäpä siitä - tiedän, että tuolla maailmassa on ihmisiä, jotka tuntevat minut, tieteävät minut ja jos todellinen hätä on ollut, niin ovat olleet ajatuksin ja sanoin paikalla.

Juuri tapasin yhden kaverin, jota en ole nähnyt viiteen vuoteen, vaikka yritystä on ollut. Mutta ystävyyteen kuuluu myös toisen kiireiden ja elämäntilanteen ymmärtäminen. Ja nyt ajat sopivat kummallekin ja vietimme aivan ihanan paripäiväisen jonka jälkeen tunsin palaavani arkeen kuin lomalta. Enkä sure sitä, että mitä luultavimminen emme taaskaan näe pitkään aikaan, tai sitten näemme.

Ongelmasi voisi muuten olla myös se, että haluat sitoa "ystäväsi" sinuun - haluat pitää ihmisiä talutusnuorassasi ja pompottaa heitä oman tahtosi mukaan.

Vaan oli mikä oli - sano vain tälle koht ent. ystävällesi, miksi et välitä olla tekemisissä hänen kanssaan - osaapa varoa sinua ja varoittaa myös kaikkia muita, sillä ainakin minä haluaisin, että minua varoitettaisiin kaltaisistasi ihmisistä.

Vierailija
5/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kovinkaan "terveellä" pohjalla tollanen ystävyys silloin. Ihmeellistä, että sut leimataan täällä esim. hyväksikäyttäjäksi tms...! Mä en viis veisaisi tollasesta ystävästä enää...

Vierailija
6/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ongelma - tällaiset ystävyydet yleensä hiipuvat.

Jos tuttavasi (et siis pidä häntä ystävänä, sillä ystävyyteen kuuluu se piirre, että on pikemminkin huolissaan ystävästä kuin että loukkaantuu) ei vastaa puheluihisi tai viesteihisi, niin so what. Anna hänen soittaa sulle ja jos ehdottaa tapaamista, sano, että ehdottaa itse päivää ja aikaa. Mitäs menet ehdottamaan aikojasi, jos kerran tiedät, että tapaamisista ei luultavasti tule mitään! Taidat olla täysi taavi.

Mitäkö mieltä olen sitten siitä tuttavastasi? Mitäpä, jos hän ottaa sinuun yhteyttä ainoastaan siksi, koska kokee asian ikäväksi velvollisuudekseen, syystä tai toisesta, ei edes halua tavata sinua, mutta on luvannut miehelleen, äidilleen, sinun äidillesi, kummitädille tai kelle nyt tahansa ottaa sinuun silloin tällöin yhteyttä.

Ei voi olla kovinkaan "terveellä" pohjalla tollanen ystävyys silloin. Ihmeellistä, että sut leimataan täällä esim. hyväksikäyttäjäksi tms...! Mä en viis veisaisi tollasesta ystävästä enää...

Vierailija
7/8 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vastaa sun puheluihin, ni miks sä vastaat sen..

Vierailija
8/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ei aikasemminkaan ole onnistunut niin sulle ei nyt käy ja kun vauvan hoitoa on yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi