Mitä sanoisit jos lyhyttukkainen miehesi sanoisi kasvattavansa pitkät hiukset?
Kommentit (28)
Minun olisi ihan pakko kysyä, että onko hän kunnossa ja terveenä.
noilla luonnonkiharoilla en suosittele.
Mulla ei olisi mitään sitä vastaan sinänsä, mutta kun mies on sellainen tukkatiukkapipo että se leikkaa meidän puolikaljun vauvankin "hippitukkaa" niin kyllä naurattaisi tuollainen projekti.
niille ihan mitä haluaa. Minäkin teen omille hiukselleni ihan mitä itse haluan. En ole mieheni äiti!
Joskus ehdotin hänelle että antaisi siilitukan kasvaa vähän pidemmäksi mutta ei suostunut... Että ei ole varmaan heviletistä pelkoa. =)
mutta mitäs minä siihen kommentoimaan.
tai no, ehkä sanoisin että olen ajatellut ajella pääni kaljuksi.
En pystyisi. Nauraisin niin hervottomasti.
Päältä kalju ja sivuilta pitkä...ööö...ei!
musta sille sopis vähän pidempi kuin nyt mut ei mikään hevitukka kumminkaan
Koska mua oksettais julmetusti jos mun miehen tukka heiluis mun suussa ja nenässä ja silmillä.....
Paksu tummanruskea tukka, siitä vaan. Surffitukasta varmaan itse haaveilisi (ikää 40v), mutta tuolla hiuslaadulla ei kiharru milliäkään.
Koska mua oksettais julmetusti jos mun miehen tukka heiluis mun suussa ja nenässä ja silmillä.....
Miehellä oli pitkä (yli hartioiden) tukka pari vuotta, syystä että ei löytänyt sopivaa parturia. Ei siis niinkään esteettisistä/ideologisista syistä. Ihan komea mies oli pitkätukkaisenakin, ei siinä mitään.
sillä mieheni ilmoitti keväällä että alkaa nyt kasvattaa hiuksiaan, ja koska tiedän että asia on hänelle tärkeä, ei tietenkään minun asiani ollut siihen mitään kommentoida. Irvistin ajatuksissani vain, sillä hänellä on ennenkin ollut pitkät hiukset ja se vain näyttää niin höntiltä, koska hänellä on niin ohut hiustenlaatu. Huoh, mutta mitäpä minä siihen sanomaan, ei hänelläkään ole sananvaltaa minun tyyliini..
Hänella on ollut nuorempana pitkät hiukset. Itse saa päättää hiustensa pituuden.
Kumpi on omalla miehellä pahempi pitkä tukka vai kalju?
enkä kauheesti tykännyt kun kertoi asiasta, oli aina ollut hänellä tosi siisti lyhyt malli hiuksissaan ja oli aina ollut tarkka siitä et parturissa piti käydä 2kk välein lyhentämässä. Alussa oli ihan ok kun hiukset vähän kasvoi mutta sitten alkoi hiusten myötä muuttua käytöskin, huumeet astui mukaan kuvioon ja muutenkin koko mies hippeytyi minkä kerkisi, ja lopulta jätti mut sitten yksin vastasyntyneen vauvamme kanssa kun lapsiperheen elämä ei sopinut hänen hippihuumemeininkiin. En siis todellakaan sano että tuo ois hiuksista johtunut mutta en kyllä ílahtuis jos nykyinen mieheni ilmoittaisi alkavansa kasvattaa pitkää tukkaa ;D
ja äärettömän huolestunut
tilaisin ajan terapiaan (ja mun mielestä pitkä tukka on sinänsä OK mutta mieheni mielestä ei joten hänellä olisi joku hyvin suuri psyykkinen mullistus tapahtunut....lisäksi hänellä ei hiukset kasva päälaella)
varmaan että Juice tukka on aika ruma ;-) LOL