Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisit kaupungilla naisen, jonka hameenhelma on jäänyt pikkareihin kiinni

Vierailija
16.07.2009 |

pukiessa tai vessassakäynnin yhteydessä ilmeisesti, ja pikkarit näkyisivät, kertoisitko asiasta tuolle ventovieraalle naiselle?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
2/20 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selän takana ja käskisin seurassani olevien ihmistenkin katsoa. Oon tällaisen tapauksen muuten joskus nähnytkin, vieläkin naurattaa (tapahtui Venäjällä, mutta nainen oli samaan suomalaisseurueeseen kuulunut matkustaja kuin minäkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi muutama päivä sitten niin, että näin kaupungilla naisen, jolla ns. kietaisumekko päällä (siis mekko, ei hame) Tuuli aika paljon, ja naisen kävellessä "hameenhelma" nousi koko ajan ja hänen alushousunsa näkyivät edestä kun helma tempoili valtoimenaa. Ei itse huomannut asiaa. ...) Teki mieli sanoa, mutta en kehdannut :(

Kun kietaisumekko tai -hame lentää auki tuulessa ei sitä voi jättää huomaamatta. Kyseinen nainen varmaan antoi sen tapahtua koska ei välittänyt, tai sitten hän ehkä halusi tulla huomatuksi.

Muutama kesä sitten käytin itse kanssa ahkerasti kietaisuhameita ja joskus ne lensi kunnolla auki. Ihmiset katsoivat tietenkin uteliaina, miehet varsinkin, mutta muutaman nolostumisen jälkeen se alkoi tuntua jopa pikkasen jännältä ja tuli seksikäs olo. Käänsin niitä hameita myös niin että halkio oli takana, ja silloin huomasi siitä kun tuuli tuntui takapuolessa, että nyt peppu vilahtaa. Muutaman kerran jätin pöksyt tahallaan pois ja olo oli mahtava;)

Valitettavasti kietaisuhameet ovat jo pois muodista mutta kelloähelmainen lyhyehkö hame tai mekko ajaa saman asian.

Vierailija
4/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva pyöräili kesällä valkoisessa polvimittaisessa mekossa, ja kun töyssyn jälkeen istahti alas satulaan heitti mekon takahelman sinne satulan taakse, ja se mekko alkoikin sitten iloisesti lepattaa paljastaen kauniit mustat kalsarit..

Vierailija
5/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten se vanha stoori meni.

tottamooses sanoisin. Varmaan ihminen nolostuisi, mutta se on parempi kuin näytellä virttyneitä slokeja pitkin Aleksia : D

Vierailija
6/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turvallisen välimatkan päästä. Ihmiset voivat reagoida käsittämättömillä tavoilla ystävälliseen huomatutukseen.

Vierailija
7/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
8/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kantoi lyhyessä, kellohameessa painavaa olkalaukkua ja se olkalaukku hankasi niin että sen helma oli toisen pakaran päältä noussut ylös sinne laukun ja selän väliin. Sukkahousupeppu paisoi kauas, en jaksanut juosta yläkerrasta alas tielle sanomaan mutta lähikontaktissa varmaankin kertoisin.

Vierailija
9/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luultavasti nauraisin..

Vierailija
10/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kun riiasimme niin hänellä oli minihame ja se jäi autosta noustessa käsilaukun ja bleiserin väliin ja peppu vilahti mutta ajattelin että mikäs siinä. Vahinko korjaantui itsestään kuitenkin hetken päästä.

Vierailija
11/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuollaista en ole nähnyt, mutta yksissä häissä oli yhdellä vieraalla alkanut huomaamattaan menkat (tai suoja pettänyt) ja vaalean hameen persauksissa oli iso veripläntti.

Kävin kertomassa naiselle vaivihkaan ja hän oistui vessaan putsaamaan hameen ja jatkoi sitten biletystä.

Vierailija
12/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. vanhempi rouva sitten sätti minua miten hänen hameensa ei kuulu minulle tippaakaan. Nolostui siis varmaan.

(Ihan kohteliaasti ja huomaamattomasti sanoin että anteeksi rouva mutta teidän hame on hieman huonosti.)

Vierailija
13/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kamerakännykällä kuvan ja laittaisin nettiin.

Vierailija
14/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ventovieraalle antaisin aikaa reagoida jos huomaisi sen itse

Vierailija
15/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin miehen kanssa syömässä kahvilan sisäpuolella kun 2 sievää parikymppistä pimua lauantai-illan huumassa poistuivat kahvilasta täpötäyden kahvilan ja terassin läpi ja toisella hameen helmat stringien välissä... Miehillä oli terassilla oikein hauskaa. Onneksi yksi nainen sanoi tytölle asiasta mutta silloin pimu oli jo vilkaalla kävelykadulla. Itse en päässyt sanomaan kun olimme ihan kahvilan perällä "jumissa". Kävi kyllä tyttöä tosi paljon sääliksi.

Vierailija
16/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on jäänyt vetoketju housuista vahingossa auki monta kertaa, työpaikalla, ravintolassa, kaupassa, junassa jne. Kukaan ei ole huomauttanut, ei mies, ei nainen.

Vierailija
17/20 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin naisen joka käveli kadulla ja sillä oli housut ratkenneet haaruksista niin paljon että pakarat vilkkui... Olin autossa ja hän kauempana minusta, en olisi voinut kertoa mutten olisi varmaan kertonut silloinkaan jos olisin ollut vieressä. Tuntui vaikealta uskoa että hän ei sitä itse olisi tajunnut.

Vierailija
18/20 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sanoisin... :)

...Itselle kävi muutama päivä sitten niin, että näin kaupungilla naisen, jolla ns. kietaisumekko päällä (siis mekko, ei hame)

Tuuli aika paljon, ja naisen kävellessä "hameenhelma" nousi koko ajan ja hänen alushousunsa näkyivät edestä kun helma tempoili valtoimenaa. Ei itse huomannut asiaa. Eli hame oli tavallaan "liian pieni" (siis oikean kokoinen, mutta sen "kietaisu osan" olisi pitänyt tulla pidemmälle ettei olisi tuulessa paljastanut vähän liikaa...)

Teki mieli sanoa, mutta en kehdannut :(

Vierailija
19/20 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivoisin että minullekkin tehtäisiin. Sanottaisiin näin nolosta asiasta.

Vierailija
20/20 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran sen ravintolan terassilla tehnytkin.