Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin naisista seksiseuraa

Vierailija
16.07.2009 |

sielunmaisemistani:

Pitää nyt tänne koittaa purkaa tuntojaan kun ei voi kellekkään ihmisellekään kertoa..

Olen parisuhteessa ja kahden kauniin lapsen isä. Rakastan naistani ja lapsiani. Parisuhde ja seksi eivät mielestäni kuitenkaan tyydytä. Naiseni on reilusti ylipainoinen ja muutenkin melko estoinen seksissä. Siis tyyliin väsyneenä illalla peiton alla ja kyljellään tai takaa jotta joutuu tekemään mahdollisimman vähän. Hänellä ei sitä paitsi koskaan tunnu olevan seksihaluja, vaan seksiä annetaan se muutama kerta viikossa koska se kuuluu asiaan. No saahan alkoholi ja muu vieras miesseura varmaan kutittamaan, mutta itselleni illanviettoyöt ja juhlapäivät ovat yleensä aina kuivaa aikaa seksin suhteen.

Ongelmani on liian kovat seksihalut ja krooninen pettäminen. Haluaisin seksiä paljon, usein ja monen eri uuden ihmisen kanssa. Jokin vamma sielussani pakottaa minut pettämään kerta toisensa jälkeen. Kaiken lisäksi kaipaan naisen ihon läheisyyttä ja kiihkeyttä jota kotoa ei saa suudelmienkaan muodossa. No onhan sellaista kotintulopusua ja töihinlähtövastaavaa, mutta ei mitään kiihkeää tai eroottista.

Olen taviksen näköinen mutta sen verran osasta naisia kiinnostava että päädyn melko usein flirttamaan naisten kanssa ja aika usein se johtaa sänkyyn menoon. Ainakin tavoite on aina sama, päästä sänkyyn ja saada ja antaa kiihkeää seksiä. Olen sen verran perso seksille, että arvioin jokaista kaunista naista potentiaalisena parittelukumppanina. Ihailen suunnatttomasti lähes jokaisen hiemankin mieleiseni naisen kehoa ja ajattelen heidän jumalaisen upeita pyllyjään paljaina. Onko kauniimpaa näkyä kuin nainen alasti pylly esillä ja hymy kasvoilla odottamassa kosketustani. Seksikumppanini on aina se ykkösasia sillä hetkellä ja teen kaikkeni että nainen nauttii.

Itse seksi vieraissa ei ole yhtään parempaa tai huonompaa kuin kotona, ainoastaan se tunne että kanssani on halukas nainen nostaa fiilikset todella korkealle. nautin suunnattomasti ja annan naiselle mitä hän haluaa.

Seksin lisäksi kyse on itse metsästämisen ja kaatamisen jännityksestä ja jonkinlaisesta itsetunnon pönkittämisestä. Jännitystä elämään ei juuri kotoa löydy mutta muualta sitäkin enemmän.

Olen pettänyt ainakin 40 eri naisen kanssa yhteenlaskettuna kymmeniä kertoa. Pääosa on ollut yhden yön juttuja. Olen ihastunut jokaiseen, mutta koska minulla ei ole mitään tarvetta vaihtaa omaan naistani pois kehenkään pidän heitä rakastajattarina ja hyvänä seurana. Minusta on muutenkin vapaampaa olla muutenkin naisen kanssa jonka kanssa olen harrastanut seksiä ja joka tavallaan on hyväksynyt minut ja pitää niin paljon että on valmis seksiin. Omituisinta on että melkein kaikki vieraat naiset ovat tienneet minun olevan varattu (mikä niitäkin naisia vaivaa!).

Törkeintä on ollut se, että olen joskus pannut omaa naistani vain tuntia sen jälkeen kun nousin ylös vieraan naisen sängystä. Sillä hetkellä tiesin olevani kamala mutta pitihän se koittaa että sai siitäkin "rastin ruutuun". Surullista mutta totta. Annan naisilleni myös lahjoja ja pieniä summia rahaa, ei kuitenkaan maksuksi seksistä vaan eri tarkoituksiin. Ilkeintä on se että olen alkanut antaman naisellenikin lahjoja kun minulla on ollut hyvä flaksi ja mieli on hyvä.

Sielunvammani on minulle raskas sillä tiedän tekeväni väärin. En vaan voi itselleni mitään. Oma käytökseni ja vieraat naiset sekä jännittää, kiihottaa, ja toisaalta masentaa minua sen takia että petän toista.

Tiedän kuitenkin etten ole yksin. Kaveriporukassa on monta muutakin häntäheikkiä. Joidenkin kanssa on jopa "saalistettu" yhdessä. Todella moni mies on naisensa tietämättä täysi sika. Sika tuntee toiset siat. He vielä puhuvat pahaa vaimoistaan ja mollaavat näitä, minä taas en vaikka erotiikan väljähtyminen kotona nostaa välillä vihantunteitakin, miksi meille on käynyt näin, mitä minussa on vikana kun en ole kotona haluttava.

Ravintolasta iskettyjen naisten lisäksi haen seuraa netistä ja nimenomaan naisista jotka ovat puutteessa, ja joilla on kovat seksihalut. Haen siis suoraan seksiseuraa, vaikka tietenkin sen ohessa muukin yhdessäolo vaikka syömässä tai elokuvissa käyminen on kivaa. Tuntuu hyvältä tavata kun molemmat haluavat sitä itseään eli seksiä, erotiikkaa ja läheisyyttä. Vaikka olen lähes nelikymppinen, naisten ikähaarukka on ollut sallitun alarajasta lähes viisikymppisiin. En siis katso ikää vaan että ulkonäkö vain vastaa kauneusihannettani, joka toisin on erittäin laaja alue. tavalliset naapurintytöt tai naiset siis ovat lähes järjestäin todella seksikkään kauniita, varsinkin jos he ovat kiimassa ja ovat aktiivisesti mukana seksissä.

Onko vastaavia miehiä ja varsinkin naisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mielenkiintoista lukea kokemuksistasi vaikka itselläni ei vastaavaa tilanetta ole koskaan ollutkaan. Varmaan Suomesta löytyy aika paljon miehiä, jotka ovat tälläkin hetkellä ihan vastaavassa tilanteessa. Sellaisen vinkin voisin antaa, että jos seksiseuran löytäminen on ongelma, niin kannattaa käydä tällä sivustolla http://www.seksiseuraa.eu/

Mielestäni kuitenkin aina ennen pettämistä olisi parasta miettiä muita vaihtoehtoja. Ei se asioista ja ongelmista suoraan puhuminen ole useinkaan niin vaikeaa, miltä se saattaa etukäteen tuntua.

Vierailija
2/14 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastavat samaksi satuilijaksi kuin av-puolella. Mutta hyvin osaat käyttää mielikuvitusta ja rakentaa lauseita. Pisteet siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta kannata huolta kantaa. Jos nautit siitä niin anna palaa, kunhan et jää kiinni. Kiinni jääminen loukkaisi kumppaniasi.

Vierailija
4/14 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalotoverisi mutta nainen. Toisaalta tilanteeni on siinä suhteessa erilainen, että saan kotona ihan hyvääkin seksiä mutta läheisyys, koskettelu ja esileikki puuttuvat lähes täysin.

Paikkaan irtosuhteilla tätä osaa elämästäni enkä näytä osaavan lopettaa. Olen ollut monen miehen kanssa. Osa on jäänyt kertaan, osan kanssa ollaan tavattu uudelleenkin. Ystäväni tietävät tästä ja olen koittanut välillä lopettaakin, en vaan voi. Jos kohdalle sattuisi mies joka täyttäisi tämän tyhjän aukon kokonaan, jättäisin kaikki muut haihattelut ja olisin tyytyväinen vain yhteen salasuhteeseen. Nautintokin voisi olla toista luokkaa kun toisen oppii tuntemaan. Tosiasiahan on kuitenkin, että yhden kerran panosta ei saa kuin sitä helvetillistä intohimoa ja melko rajuakin seksiä.

Vierailija
5/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle olen 190/90 55v luottomies terve täysipäinen.Nautitaan niin kauan kuin haluat, annan kaiken hellyden ja intohimoni ,Sinulle

Vierailija
6/14 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsell'nikin on sama ongelma paitsi ett' olen nainen ja jonkin verran sinua nuorempi t'yt'n kohta 35 vuotta itse asiassa ajattelen seksi' koko ajan mutta valitettavasti en saa sit' tarpeeksi eli turha sinun on valittaa ett' kaikki naiset ovat haluttomia

Vierailija
7/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehistä kirjoittaisi saman, osa vain ei uskalla pettää tai saa seuraa.

Vierailija
8/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä miksei häntä huvita seksi ja miksei hän halua enempää. Luulen, että vaimollasi on jonkinmoisia itsetunto-ongelmia painonsa suhteen. Vai onko aina ollut ylipainoinen ja onko seksitilanteenne ollut aina tämä?

Vierailija
9/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin säikähdin viestin otsikkoa ja mietin miten kummassa tämä jollekkin vauva sivusolle on pätynyt... Mutta oli itsellekin varsin hyvää luettavaa, herättelevää ellen sanoisi. Itse olen kylläkin vasta 20 ja odotan esikoistani. Meidän seksi ei ole ikinä ollut kovin kiihkeää, ei olla oikeen kokeiltu asentoja ja mies ei harrasta kanssani tarpeeksi esileikkejä, vaikka olen asiasta maininnut. Useasti hän on ollut se, jolla on enemmän seksihaluja ja hän tekee aloitteen. Monesti olen sanonut aika pahastikin, koska minua ei huvita. Seksihaluja on vienyt hiiva, joka on vaivannut ties kuinka kauan, koska uusiutuu herkästi ja ylipainoni. En tunne itseäni haluttavaksi. Nyt vasta ollaan alettu kokeilemaan seksissä eri asentoja ym, mutta mies ei halua tulla ykköseen, koska pelkää satuttavansa vauvaa... Uskon, ettei asia palaudu normaaliksi synnytyksen jälkeen, koska mahtaa olla paikat aika hellät ja pranemisen jälkeen väsymys, vauvan hoito ja arkiaskareet mahtaa viedä veronsa...

Mies on reissutyössä ja olen usein seksiin turhautuneena itsekin miettinyt ja osittain pelännyt että menisin vieraisiin. Ei olisi mikään mahdottomuus että hänkin menisi, luulen että hänkin on varsin turhautunut tilanteeseen. Olen onneksi ottanut itseä niskasta kiinni ja sanonut mitä toivon seksin saralta: esileikkejä ja koskettelua enemmän. Rintojani hän kopeloi usein ja koska raskauden aikana ovat kasvaneet paljon, hän kehuu niitä. Rakastan rintojani koska ne ovat saaneet niin paljon huomiota mieheltäni, mutta muu keho on jäänyt vähemmälle koskettelulle ja ihailulle, joten en pidä itseäni muuten hyvännäköisenä.

Mutta ymmärrän tunteitasi täysin. En saa kaipaamani seksuaalista huomiota suhteessani, kuten et sinäkään ja haet sitä muualta.

Vierailija
10/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero vaan että "huorasin" nuorena ja sinkkuna niin helvetin tarpeeksi, että ei tarvii enää kumppania, aviomiestä ja lasteni isää pettää.

Hae hoitoa pakkomielteeseesi ammattiauttajalta, eroa tai hanki sukupuolitauti itsellesi, mielellään hepatiitti tai HIV niin loppuu toi lapsellinen riiaaminen.

Oon 50/50 et oletko tosissasi vai provosoitko vaan viestilläsi, mutta tiedän kyllä naisena ja vaimona sekä äitinä, että seksiriippuvaisia ja pettäjiä on kyllä perheellisissäkin.

Vierailija
11/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tekstistä, että olet kopioinut sieltä seksipalstalta tähän kirjoittamiasi juttuja ja lisännyt väliin lisää.

Mä olen ehkä jopa ollut kerran tässä yksi sinun "hoidoistasi", sen verran tuttua juttua on. Ellet ole sama tyyppi niin ainakin hyvin samalainen elämäntilanne ja-tyyli teillä on.

Luulen, että joko

A)Olet väärän ihmisen kanssa, jota et aidosti rakasta, sillä pystyt hyppimään noin kukasta kukkaan, usein jopa tekohetkellä ilman minkäänlaista morkkista. Ehkä yhdessäolonne ja yhdessä ppysymisenne kaikesta tapahtuneesta huolimatta perustuu lapsiin, taloudellisuuteen jne.Onko tässä parisuhteessa sinulla aitoa tunnesidettä itse lastesi äitiä kohtaan? Ilman lapsia, olisiko Hän elämäsi nainen?

tai

B) Olet jollain tapaa tunnevammainen. Ehkä sinulla on vahva hylkäämisenpelko taustalla, lapsuudesta asti ollut. Olitko paljon hoidossa lapsena? Mikä on suhteesi vanhempiisi, etenkin äitiisi? Jos lapsuudesta on jäänyt kokemus hylkäämisestä/ huomionpuutteesta naiselta niin nyt sitten janoat kaikkien naisten huomiota, seksillä. Yrität täyttää tyhjiötä tällä tavalla. Olisi hyvä hakea ammattilaisen tykö keskustelemaan tästä, jos se avaisi joitain tunnelukkoja ja pääsisit prosessoimaan elämäntapaasi sitten kunnolla.

Näin itse tekstiäsi tulkitsisin.

Vierailija
12/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kai sen jännityksen hankkia elämäänsä jollain muullakin kuin baarin parhaimman perseen omaavan naisen pokaamisella.

Mut miksi helvetissä pidät perhettäsi jonain takaporttina, josta voi aina palata takaisin ku oot saanu tarpeeksi persettä vierailta?

Eikö ole miehessä sen vertaa munaa, että vois olla rehellinen itselleen ja vaimolleen.

Pane sikin sokin vaikka koko elämäsi mihin reikään huvittaa jos saat siitä tyydytyksen ja jännitystä, mutta älä pilaa muiden (lastesi, vaimosi)elämää sen takia.

Vierailija
13/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kai sen jännityksen hankkia elämäänsä jollain muullakin kuin baarin parhaimman perseen omaavan naisen pokaamisella. Mut miksi helvetissä pidät perhettäsi jonain takaporttina, josta voi aina palata takaisin ku oot saanu tarpeeksi persettä vierailta? Eikö ole miehessä sen vertaa munaa, että vois olla rehellinen itselleen ja vaimolleen. Pane sikin sokin vaikka koko elämäsi mihin reikään huvittaa jos saat siitä tyydytyksen ja jännitystä, mutta älä pilaa muiden (lastesi, vaimosi)elämää sen takia.

Vierailija
14/14 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta on muutenkin vapaampaa olla muutenkin naisen kanssa jonka kanssa olen harrastanut seksiä ja joka tavallaan on hyväksynyt minut ja pitää niin paljon että on valmis seksiin. "

Tällä juuri tarkoitan sitä hyväksynnän hakemista ja tyhjiön paikkaamista seksillä...

Aiempi vastaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä