Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko naiset onnistuneet antamaan miehellenne orgasmin

Vierailija
16.07.2009 |

ilman siemensyöksyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut siemensyöksyn ilman erektiota, ja spermaa tuli paljon. Orgasmi oli niin voimakas että meinasin pyörtyä.

Tämä tapahtui silleen, että tyttöystäväni työnsi ison dildon peppuuni. Se oli semmosessa kulmassa että hieroi voimakkaasti eturauhasta. Penikseeni ei koskettu, ja se oli velttona.

Vierailija
2/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mahdollista? Ja jos on, niin tuntuuko paremmalta kuin orgasmi siemensyöksyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuulemma ihan mahtavalta ja sen jälkeen jaksaa vielä helposti jatkaa, kunhan tokenee ;)

Vierailija
4/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen harhaluulo on että miehen orgasmi ja siemensyöksy jotenkin liittyisivät toisiinsa.

Mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä (tosin aika harvinaista)

Mies voi saada myös siemensyöksyn ilman orgasmia. Tämä on oikeastaan melko yleinenkin asia mutta asiasta ei juuri puhuta, koska mies tuntee kuitenkin saanensa tyydytyksen siemensyöksystä. Jokainen mies on kuitenkin varmasti huomannut eron "kunnon orgasmin" ja "vain laukeamisen" välillä.

Vierailija
5/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tuollaista kokenut. onko vinkkejä miten sellaisen saa miehelle annettua?

entä kuinka monelle on sattunut että miehellä ei ole erektiota ollenkaan, mutta silti laukeaa (nauttii, voihkii ja ääntelee) & tulee siemensyöksy

N42

Vierailija
6/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvainaista on, pari kertaa vain tapahtunut mulle. Jotenkin tietyssä kohdassa ennen huippua jos tulee taukoliikkeeseen, mutta ei ajatuksiin, niin silloin voi näin käydä. Joskus pohdin että vaikuttaako asiaan esim. tyjentämistä odottava peräsuoli tai virtsarakko, painavatko ne eturauhasta tai jotain.

Laukeaminen ilman orkkua on helppoa, tumputtaa suihkussa tai vastaavaa. Pelkkä eturauhasen tyhjennys, josta siveyden sipulit on monsteroineet ties mitä syntejä.

Vierailija
7/10 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan ihan helppoa, kun vaan osaa lukea miestä ;)

Mies tärisee ja huohottaa.. ja on kuulemma tosi mahtava tunne :D

Vierailija
8/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan itselleni orgamisin runkkaamisessa helposti ilman siemensyöksyä. Tuntuu tosi hyvältä. Runkkauksen jälkeen olo on samanlainen kuin olisi mällit lentänyt ja kalu on hellä. Kerran olen saanut myös orgasmin siitä, että vaimo hieroi mun eturauhasta sormin takapuolesta eikä edes koskenut kaluun. Silloin tosin lensi lastikin.

Vierailija
9/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaas hei sepostusta kuinka ootte tuollaisen orkun miehillenne saaneet!

tahtoo testaa!!

ja hei, voix sitten tollasen lastittoman orkun jälkeen vielä jatkaa hommia ja laueta vielä "perinteisesti" ? mun mielestä kun sperma on niiiiin kiihottavaa!

Vierailija
10/10 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron ja painelen miehen välilihaa sormillani samalla, kun otan suihin tai runkkaan, ainakin näin mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä. #4