Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko pettynyt tällaisiin häihin?

Vierailija
16.07.2009 |

Kuulin kaveriltani, joka on kälyni työkaveri, että käly oli haukkunut meidän häät täysin. Halusimme pitää pienet häät, joten kutsuimme vain molempien vanhemmat, sisarukset ja isovanhemmat. Meidät vihittiin kirkossa ja juhlimme ravintolan ns. kabinetissa. Ohjelmaa ei ollut, eli häissämme vaan syötiin ja seurusteltiin. Halusimme tehdä näin, koska emme pidä tanssimisesta, leikeistä, ryyppäämisestä jne, ja halusimme, että häissämme olisi vain meille läheisimmät henkilöt perheineen. No, kälyllä oli ollut kuulemma todella tylsää kun ei edes ryypätty eikä tanssittu! :D No, sanoimme kyllä, että meidän laskuun saa juoda viiniä niin paljon kun huvittaa, ja lisäksi aluksi oli shampanjaa ja lopuksi jälkiruokaviinejä, konjakkia jne.

Olisiko ihan kamalaa, jos saisit kutsun häihin ja juhla olisikin tällainen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pettynyt. Mukavilta häiltä kuulostaa, kivaa vaihtelua ainaisille leikeille ja ryyppäykselle.

Vierailija
2/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö käly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä ollut tylsää isoissa häissä. Leikit on usein tosi noloja ja hirveässä hässäkässä ei pääse juttelemaan kenenkään kanssa kunnolla. Ryyppämistä en harrasta.

Vierailija
4/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos noi olis olleet MUN häät ilman tanssia tai mitään ohjelmaa niin olisin pettynyt.

EIkä se ohjelma muuten tarkoita välttämättä leikkejä vaan esim puheita, musiikkia jne.

Vierailija
5/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti iloinen saadessani kutsun tällaisiin häihin. Kälylläsi ei taida olla läheiset välit kumpaankaan teistä? Ehkäpä tuollaisissa häissä on tylsää, jos ei tunne vihittäviä läheisikseen.

Vierailija
6/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaiset häät haluaa. Ja minusta nuo kuulosti kivoilta, en itsekään tykkää noloista leikeistä ja ryyppäämisestä. Käly olisi voinut pitää mölyt mahassaan ja ehkä myös kaverisikin. Ei olisi ollut kenellekään pahaksi, jos olisi jättänyt asian sinulle kertomatta.

Vierailija
7/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kälysi tiennyt että olette ystäviä.

Yleensä häissä tehdään niitä asioita joista ette pidä ja moni kokee teidän häät kuivakkaiksi enkä tarkoita nyt juomapuolta.

Kukin tekee tavallaan ja en valittaisi kenenkään häistä muille paitsi ehkä parhaalle ystävättärelleni saattaisin avautua.

Vierailija
8/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häävieraille kun ne jonkun toisen häät harvoin ovat maailman ihmeellisin asia. On ollut kiva mennä häihin silloin kun kutsu on käynyt, mutta en ole mitään pistetaulukkoa niistä pitänyt enkä mitään pettymyksiä kirjannut.

Tylsimmät häät ovat olleet isot sukujuhlat kartanossa, jossa oli paljon vieraita, pienet huoneet, vähän ohjelmaa eikä pöytäkarttaa. Lopputulos oli että kaikki kököttivät oman perheen kesken kukin omassa kopissaan näkemättä ja kuulematta morsiusparia tai muuta vierasjoukkoa kumpikaan. Jonottaminen ja odottaminen oli suurin ohjelmanumero, koska vieraiden paljouden vuoksi ruokaa ja kahvia piti odotaa todella kauan.

Olin morsiamen puolelta vieraana, eikä minulla ollut mitään käsitystä vaikka siitä, ketkä olivat esimerkiksi sulhasen vanhemmat, koska ei tuossa ympäristössä siitä mitään tolkkua saanut.

En noihinkaan häihin silti koe olleen "pettynyt", olipahan vain hyvä esimerkki mitä asioita kannattaa välttää jos järjestää isot juhlat.

Vierailija
9/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan kuuloiset häät. Ryyppäämisestä en välitä, ja leikit ovat vähän keinotekoisia aina.

Vierailija
10/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihanaa päästä ravintolaan syömään muiden maksamana mukavien ihmisten kanssa, eikä tulisi mieleenikään valittaa tylsyyttä!

Sinulla on typerä käly!

Ihanilta häät kuulostivat.

Vierailija
11/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin naimisiin salassa, vihkiminen kirkon sakastissa. Paikalla lisäksemme pappi ja todistajat viran puolesta. Eipä tullut kellekään moittimista, että häät olivat sellaiset ja tällaiset, mutta olis pitänyt olla jotain ihan muuta. Jälkikäteen sitten kerrottiin suvulle ja muille, että ollaan naimisissa.

Vierailija
12/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tanssia ja muuta, mutta häissä oli vähän enemmän porukkaa kuin teillä.

Jos olisimme pitäneet ihan pikkuiset häät, lähimpien kanssa, ne olivat olleet juurikin kuvaamasi kaltaiset.

Vierailija
13/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa! Paljon kivemmalta kuin perinteiset häät pakkopulla häävalsseineen jne.

Vierailija
14/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kyllä miettinyt koskaan että oliko joku vieraista pettynyt. Meillä oli pari puhetta (ne perinteiset) mutta ei sen ihmeempää ohjelmaa. Vapaata keskustelua. Meitä oli 12 ja istuimme pyöreän pöydän ympärillä joten kaikki pystyivät juttelemaan kaikkien kanssa. Lyhyetkin ne olivat...vihkiminen juhlapaikan (Kämp) kabinetissa klo 17 ja sitten kuoharia ja pikkuista syötävää ja yleistä juttelua. Ruokailu siihen päälle ja juhlat taisivat loppua klo 22:30. Olin itse ihan onnellinen ja mies myös eli eiköhän se ole tärkeintä. :) Pidettiin isommat vapaamuotoiset pippalot kavereille (50 henkeä) seuraavana viikonloppuna ihan kotosalla.

Olivat tietty kovin erilaiset kuin siskoni häät. Vihkiminen klo 14 ja sitten juhlaa aina klo 24 asti. Tosin ehdin jutella tuona aikana siskoni kanssa vain pari kertaa pikaisesti kun juhlapaikka oli sokkeloinen ja vieraita oli 150. Osa ohjelmastakin jäi näkemättä tuon sokkeloisuuden vuoksi (ohjelmanumeroita oli eri tiloissa, ei vaan päätilassa, juuri tuon sokkeloisuuden vuoksi).

Vierailija
15/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin olla ehkä vähän pettynyt kun mä taas tykkään niistä leikeistä ja tanssimisesta. Mun mies taas, joka on juhlissa kuin rautatangon syönyt, tykkäis tosi paljon.

Nähtävästi kälysi ei ole tullut yksinkään. Olen meinaa ollut sellaisissakin häissä, joissa tunsin vieraista vain yhden ja hänellä oli paljon tuttuja ja siellä ei oikein tutustunut ihmisiin.

Mutta tosiasia on se että hääpari saa tehdä minkalaiset häät haluavat.

Mä olen ollut surullinen hääparin puolesta kun häistä on loppunut esim ruoka kesken. Tai leikit tai puheet ovat olleet sellaisia että jotain on loukattu.

No, ehkä heillä oli aikoinaan niin hienot häät että on nyt varaa arvostella ?

Vierailija
16/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin naimisiin salassa, vihkiminen kirkon sakastissa. Paikalla lisäksemme pappi ja todistajat viran puolesta. Eipä tullut kellekään moittimista, että häät olivat sellaiset ja tällaiset, mutta olis pitänyt olla jotain ihan muuta. Jälkikäteen sitten kerrottiin suvulle ja muille, että ollaan naimisissa.

Paitsi että meillä vihkiminen suoritettiin alttarin äärellä. Saimme toki jälkikäteen moitteita moisesta salailusta (me olimme kyllä etukäteen ilmoittaneet, että hoidamme asian sitten aikanaan tähän tyyliin), mutta se nyt oli odotettavissakin joiltain sukulaisilta.

Minä olen sitä mieltä, että häiden tulee olla juuri sellaiset, kuin vihkipari haluaa. Minustakin ap:n häät kuulostavat oikein mukavilta :)

Vierailija
17/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä ne ovatkin teidänlaiset

ps. alkoholitarjoilua en kaipaa

Vierailija
18/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin tosin enemmän ja kaksi lyhyttä puhetta pidettiin, ja illalla diskossa tanssittiin, mutta pienellä porukalla (sisarukset, vanhemmat ja lähimmät kaverit).

Mutta ap - miksi ihmeessä kälyn kommentit sinua kaivelevat? Muista, ettei sellaisia häitä OLEKAAN, joista kaikki tykkäävät. Kuten tästäkin ketjusta näet, ihmisillä on niin erilaiset häämaut, ettei kaikkia voi mitenkään miellyttää.

Kälysi on tosin aika tökerö, että ulkopuolisille noin häitänne haukkuu. Tosin tuo "oli tylsää" saattoi olla kälysi ainoa kommentti ja loput kaverisi arvelua kommentin syistä.... joka tapauksessa anna kommentin jäädä omaan arvoonsa.

Vierailija
19/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin tosin enemmän ja kaksi lyhyttä puhetta pidettiin, ja illalla diskossa tanssittiin, mutta pienellä porukalla (sisarukset, vanhemmat ja lähimmät kaverit). Mutta ap - miksi ihmeessä kälyn kommentit sinua kaivelevat? Muista, ettei sellaisia häitä OLEKAAN, joista kaikki tykkäävät. Kuten tästäkin ketjusta näet, ihmisillä on niin erilaiset häämaut, ettei kaikkia voi mitenkään miellyttää. Kälysi on tosin aika tökerö, että ulkopuolisille noin häitänne haukkuu. Tosin tuo "oli tylsää" saattoi olla kälysi ainoa kommentti ja loput kaverisi arvelua kommentin syistä.... joka tapauksessa anna kommentin jäädä omaan arvoonsa.

Mutta mietin vaan, että onko tällaiset häät yleensä ihmisten mielestä tylsät.

ap

Vierailija
20/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en valittaisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi