Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tunnen näin?? :(

Vierailija
15.07.2009 |

Olen hellässä ja ihanassa parisuhteessa ja meillä on miehen kanssa 2 vaippaikäistä lasta. Useiden vakavien seurustelusuhteiden jälkeen löysin tämän miehen ja voisin mainostaa että hän on maailman paras mies. Välissä ollaan kumpikin loppu ja riidellään, mutta aina pystyn yhtä avoimesti palaamaan hänen viereen hellitellään.

Seksi meidän kesken sujuu hyvin. Olen aina kumminkin ihemtellyt jokaisen seksivalistus tiedotteen lausetta "nainen on seksin jälkeen yleensä herkkä ja kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä." Itse kumminkin pystyn lähtemään seksin jälkeen vaikka 2min kuluessa suihkuun.

Mutta sitten kun hoitelen itse itseni omissa oloissani... Orgasmin jälkeen tulee usein kauhea ahdistus, koen itseni jotenkin petetyksi ja kaikki ne vääryydet mitä rakkauselämässä joskus olen kokenut, tulevat mieleen (en voi ymmärtää). Itku pääsee 8/10 kerrasta. Yksin olon tunne. En ymmärrä!!

Mitä helvataa? Miksi??

Olen tietoisesti alkanut välttämään itsetyydytystä koska tulee niin mielettömän paha olo sen jälkeen... Nytkin mies kahden viikon työmatkalla ja alan kohta seota, mutta tiedän että itkisin koko illan jos itseni hoitelen... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä "seksivalistusoppaissa" mainitaan myös, että orgasmi ja oman seksuaalisuutensa toteuttaminen ylipäätään voi vapauttaa syviä ja tiedostamattomiakin tunteita.

Vierailija
2/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kumminkin ihemtellyt jokaisen seksivalistus tiedotteen lausetta "nainen on seksin jälkeen yleensä herkkä ja kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä." Itse kumminkin pystyn lähtemään seksin jälkeen vaikka 2min kuluessa suihkuun

Kommeintoin vaan tuohon osaan, että en kyllä itsekään kaipaa mitään läheisyyttä. Painun pesulle ja nukkumaan. Jos mies sen jälkeen tulee kaulailemaan, niin alkaa jopa ahdistaa. Väkisin yritän siinä kylessä jonku aikaa olla ennen ku kehtaan mennä kauemmas. Masturboinnista mulle tulee kyllä pelkästään hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, heti juoksen suihkuun kun mies on tullut pois sisältä.

Tuosta pahasta olosta itsetyydytksen jälkeen...Oletko kokenut joskus jotain seksuaalista väkivaltaa?