Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kärkkäät mielipiteet on alkaneet ärsyttää!!

Vierailija
15.07.2009 |

Niuhatonko turhasta? Mielipiteitä on tyyliin "pakolaiset takas sinne mistä on tulleetkin" "rikkailta rahat pois ja jakoon köyhille" jne. Nämä on tietysti vähemmän pitkälle ajateltuja..

Mies komea, pohjimmiltaan kiltti, ahkera... Mutta nyt tuntuu tämä kärkkäiden mielipiteiden pamauttelu todella ärsyttävältä. Ehkä vain kuherruskausi ohi mutta gggrrr... kestäisitkö sinä vai eroaisitko tms? Miehelle on siitä puhunut mutta hän sanoo että "mä vaan puhun asioista niiden oikeilla nimillä" tai "no mut niinhän se on".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ääliö olisi minkä näköinen...

Vierailija
2/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen on ja muistakin asioista mielipiteet ovat aika tylyjä. Toki vieraiden läsnäollessa osaa yleensä käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai perustellut selkeästi, miksi asiat ei ehkä kas olekaan noin yksinkertaisia?

Tuoreista vaalituloksista on havaittavissa, että ännkyröihin tuo ensimmäinen ei toimi...

Joten antaudu ihmeessä väittelyyn ja pistä sille jauhot suuhun!

Vierailija
4/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella, että olisin yhdessä miehen kanssa, jolla on totaalisen erilaiset elämänarvot kuin mulla.

Vierailija
5/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun entinen mies on...

Vierailija
6/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kohdistuisi minun tai lasteni ominaisuuksiin, MUTTA tältä palstalta luulisi löytyvän monta puoliskoa tuollaiselle miehelle. Palstahan on täynnä äitejä, joiden mielestä sellaiset sun tälläiset naiset on alinta kastia (mm. ne jotka ei käytä Reimatecia, ne joiden lapset saa uhmakohtauksen kaupassa, lihavat äidit jne. jne.).

Vierailija
7/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
8/8 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olen asioista hänen kanssaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme