Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ihmetyttää kun sanotaan etää "mene töihin"

Vierailija
15.07.2009 |

jos työpaikkoja on avoinna,jokaiseen on tulossa 20+ hakijaa..näin ainakin keittiöalalla

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useimmat eivät mene vaan pääsevät töihin.

Vierailija
2/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole etes siivoojille välttämättä töitä..

Vierailija
4/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aina on jotain työtä mihin voi mennä, esim. siivoojaksi."

Nyksyisin siivoojillekin on koulutus ym. vaatimukset eikä siivoojaksi niin vain mennä.

Joksikin puhelinmyyjäksi voi päästä mutta kuka haluaa häiriköksi ja vielä ilman palkkaa.

Vierailija
5/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut touko-kesäkuun aikana n.30 hakemusta, päässyt 9 haastatteluun ja eipä ole tärpännyt.

No, viimeisin ratkeaa ylihuomenna, haastattelussa olin toissapäivänä.

Hakijoita oli 125 ja haastatteluun ottivat 15.

-lähihoitaja-

Vierailija
6/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, mutta siivoojaksi en ryhdy. Ennemmin sitten vaikka sossupummiksi. Vaikka eipä siinä, en minä siivoojaksi pääsisikään, yksikään työnantaja ei olisi valmis ottamaan sellaista riskiä.

Katsokaas taas hyvät ihmiset, on monia syitä, miksi jotakin työtä EI VOI tehdä. Itselläni niin hirvittävä pesuaineallergia, että ihoni kuoriutuisi jo niiden huurujen haistelusta.

Pääseehän sitä aina kunnalle hanttihommiinkin ;) Kesällä voi leikata muiden kesätyöläisten kanssa nurmikkoa (ai niin, on paljon allergisia, jotka eivät voi).

Ja miksi ryhtyisi siivoajaksi, jos ansiosidonnaisella päivärahalla saat tuplasti sen, mitä siivoamalla toisten pskoja? Tuskinpa kukaan lähtee töihin ihan vain, koska muuten naapuri kinisee, että menisi tuokin töihin.

Tänäpäivänä muuten siivoojaltakin usein vaaditaan koulutus. Ellei mene jonnekin Solille, millä tuntuu asiat olevan niin persiillään, että en menisi vaikka palkka tuplaantuisi.

Vielä näin loppuun: olen äitiyslomalla oleva koulutettu nainen, jolla työpaikka odottaa työhön paluutani. Ihmettelen vain aina näitä "aina pääsee jonnekin töihin" kommentteja, niissä kun ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
7/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan vaikka kuinka mutta harvoin pääsen edes haastatteluihin, koska oman alan töitä ei ole tarjolla ja minua pidetään ylikoulutettuna siivojann, myyjän yms. hommiin vaikka ihan mielelläni esim. myyjänä olisinkin. Lisäksi useat paikat, varsinkin siivoushommat, vaativat omaa autoa, mitä minulla ei ole. Joten en voi niihin hakea, eikä ole varaa ostaa autoa että saisin osa-aikaisen siivojanpaikan pienellä palkalla. Eihän se riittäisi edes sen auton maksamiseen

Vierailija
8/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on merkonomi ja jolla yhdistelmäajoneuvon kuljettajan pätevyys, oli hakenut ravintolaan tiskaajaksi. Ei oltu otettu, koska oli hommaan liian koulutettu.

Vierailija
9/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet ensin tuuraajafirmaan töihin.

Jos olet ok, löydät työpaikan sitä kautta alta aikayksikön.

Ihan ok palkkaakin saat ja mahdollisuuden valita vapaasi.

Vierailija
10/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko laaja VTM:n koulutus, parin vuoden työkokemus, hyvä englannin taito, ihan hyvät työ- ja tutkintotodistukset, mutta työttömänä olen ollut kohta 6 kk. Ei auta vaikka itse kyselen töitä, ei auta vaikka haen lähes kaikkia työpaikkoja....

Vierailija
11/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina päässyt johonkin töihin, esim. siivoojaksi, varastohommiin. Eikä ole edes kauaa tarvinnut odotella.

Vierailija
12/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei rasita ennakko-oletus, että lähdet heti "parempiin hommiin" jos vaan saat. Koulutus kun aina jotenkin osoittaa mielenkiinnon kohdetta, vaikka oikea tilanne olisikin se, että olisi valmis pysymään missä työssä vaan.

Vierailija
13/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teen oman alan töitä, mutta sitä ennen olin iltaisin ja viikonloppuisin siivoamassa, tiskaamassa. Aamuisin olin lehdenjakajana. Aina oli töitä.

Vierailija
14/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työpaikkoja on avoinna,jokaiseen on tulossa 20+ hakijaa..näin ainakin keittiöalalla

ja sitten olla vain tosi hyvä.

Tai sitten yrittää suhteilla. Jos on yhdessä keittiössä ollut, niin sieltä suositukset seuraavaan paikkaan.

Vierailija
15/15 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta täälä sivuilla jos joku sanoo: mene töihin, se tarkotetaan kotiäidille jolla tavalla tai toisella on vaikeaa kotona.

Itsellä fyysisesti raskas 3- vuorotyö. Ei sinne mene niin mielellään kuin on kotona lapsien kanssa, jos kerran mahdollista.

Minusta tärkeämpää olisi miettiä miksi kotona ei jaksa olla ja tehdä siitä parempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi