Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaanaolevat ovat influenssan suhteen riskiryhmässä?

Vierailija
15.07.2009 |

Tai siis tauti tarttuu helpommin, kun puolustusjärjestelmä raskauden myötä heikkenee, mutta onko myös jälkitautien riski tai vaara sikiölle (muukin kuin lisääntynyt skitsofreniaan sairastumisen) suurentunut?

Ketään aiheeseen perhetynyttä paikalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy jotenkin verenkierron hetkelliseen muuttumiseen raskauden aikana. ja sikiö usein turvassa.

Vierailija
2/9 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sairastaneet jotain perussairautta tai olleet raskaana (paitsi se yksi terve britti) - en sitten tiedä, ovatko ne raskaana olleet kuolleet siksi, että ovat raskaana vai onko raskaus ja kuolema yhdessä sattumaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, puhuitko tavallisesta influenssasta?

minä puhuin sikaversiosta...

Vierailija
4/9 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika-taudista on kyse tässä tapauksessa.

Ap.

Vierailija
5/9 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riskinä, nykyään rokotusta kai suositellaan siinäkin.

Vierailija
6/9 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taudin saa helpommin ja sitä vastaan taistelee huonommin, pääsee siis pahemmaksi kuin jos olisi normaali puolustusjärjestelmä.

Itse olen raskaana ja pelkään kyllä, että tuo tauti meille tulee päiväkodin ja koulujen kautta, jos tosiaan menee Suomessakin noin pahaksi kuin nyt on ennustettu.

Vierailija
7/9 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat tuppaavat kuolemaan tuohon tautiin muita herkemmin, joten ehkä sellainen jäälkitauti. Yhen kuolleen äidin vatsasta he saivat postettua täysin terveen lapsen.

Vierailija
8/9 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssaan kuolleilla raskaana olevilla on ollut jokin vakava perussairaus. Mulle sanoi lääkäri, että sikainfluenssan vaikutukset raskaana ollessa ovat samat kuin tavallisella influenssalla.

Vierailija
9/9 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat tuppaavat kuolemaan tuohon tautiin muita herkemmin, joten ehkä sellainen jäälkitauti. Yhen kuolleen äidin vatsasta he saivat postettua täysin terveen lapsen.