Miksi ystävät eivät vastaa mun viesteihin??
Olen ihan ymmälläni parista ystävästäni, jotka olen tuntenut vuosia. Olen laittanut tekstiviestiä pariinkin otteeseen nyt kesällä, kysellyt kuulumisia, kertonut meidän kuulumisista jne. Mitään vastausta ei ole tullut. Asumme eri paikkakunnilla, mutta tiedän näiden ihmisten olevan elossa, eikä heidän elämässään ole mitään katastrofia tapahtunut (olen kuullut siis yhteisiltä tutuilta). En oikein tiedä, mitä mun pitäisi ajatella. Olemme kaikki perheellisiä... Jotenkin outoa. Yleensä mun kaikki ystävät (ja nyt ystävillä tarkoitan todellakin ihmistä, joka ei ole mikään tuttu/hyvänpäivän tuttava) ovat olleet hyvin uskollisia ja lojaaleja, mutta nyt alkaa usko mennä :( Mitä tehdä?
Kommentit (3)
mutta tiedän ihmisiä, jotka eivät voi tajuta, että joku kyselee kuulumisia tekstarilla? He ovat sitä mieltä, että jos oikeasti on kiinnostunut heidän tekemisistään, soittaa. Voisko olla syynä?
olen oikeasti vähän ymmälläni...en ole tottunut tällaiseen. voiko ihmiset oikeasti olla niin kiireisiä, ettei heillä ole aikaa laittaa edes ihan pientä viestiä siitä, että ovat esim. saaneet viestini...tällaisesta tulee sellainen olo kuin olisin näkymätön heille. mitään riitaa tms. meillä ei ole. kysymys on vain nyt tästä ettei oteta mitään kontaktia. surullista. t.ap
jos ei viitsi vastata niin ei mitään ystäviä.Tämä vain mun mielipide ja näin minä tekisin..