Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto, tuttavapariskunta erosi MINUN takiani???

Vierailija
14.07.2009 |

Pariskunnan mies ja minä olemme vanhoja koulukavereita. Joskus lukioaikoina seurustelimmekin vähän aikaa. Viimeiset 10 vuotta olemme säilyneet kavereina, jotka pitävät harvakseltaan yhteyttä.

Jo silloin kun pariskunta tapasi, naisen mustasukkaisuus kävi ilmi nopeasti. Mies ei olisi saanut edes käydä kahvilla kanssani, vaikka näimme usein yliopistolla. Häihinkään en saanut kutsua, koska tuleva vaimo oli suuttunut pelkästä ajatuksestakin (mies kertoi tämän minulle luottamuksella, kun joutui pahoittelemaan kutsumatta jättämistä).

Korostan, että MISSÄÄN vaiheessa lukion jälkeen suhteessamme ei ole ollut mitään enempää. Olemme vain kavereita, tuttuja, emme edes ystäviä.

Nyt sitten kuulin, että pariskunta on eronnut. Olin yhteydessä mieheen, jonka mukaan vaimo ei voinut olla enää naimisissa minun takiani! Ei kuulemma riittänyt että mies olisi luvannut lopettaa kaiken yhteydenpidon. Vaimo oli saanut päähänsä että mies on minuun rakastunut, eikä hän kuulemma kestänyt jäädä tunnetasolla kakkoseksi.

Siis mitä helvettiä, arvatkaa miltä tuntuu. :( Minä TIEDÄN, etten ole tehnyt mitään väärää, mutta silti tuntuu pahalta. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä "hulluja maailmaan mahtuu" -piikkiin.

Vierailija
2/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa tuntikausia suihin ja ratsastella... hei hei ex-vaimo! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla naisella oli selvästi jotain mielenterveyden ongelmia.

Vierailija
4/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsee tuollaisesta naisesta eroon. Eräs tuttuni kehitti samantyyppisen naisen kanssa paniikkihäiriön ja keskivaikean masennuksen, ennen kuin tajusi erota...

Vierailija
5/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen, että sillä miehellä voi tosissaan olla tunteita sua kohtaan, vaikka sulla ei olekaan?

Vierailija
6/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos leikitään, että olisi totta, niin ei se mielestäni hyvältä kuulosta, jos mies on sulle "kertonut luottamuksella" vaimonsa selän takana vaimonsa mielipiteitä. Ja että olet yhteydessä mieheen heti KUN olet kuullut erosta (jos ette edes ole ystäviä, niin miksi?) jne. kysellen selityksiä.

Ja jos et ole pariskunnan ystävä (miehen tuttu, joku kaveri vaan), niin miksi ihmeessä sut olisi häihin pitänyt kutsua? Hah. Kyllä se aika outoa olisi, jos miehen entinen heila, joka ei ole morsiamenkaan ystävä, pitäisi muka kutsua.

Katso vaan hieman edes peiliin, voisi olla ihan paikallaan.

Vierailija
7/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa tunnetko vetoa isääsi, veljiisi, setiisi, enoihisi ja serkkuihisikin. Miksi ei? Ovathan nekin miehiä?

Mutta jos leikitään, että olisi totta, niin ei se mielestäni hyvältä kuulosta, jos mies on sulle "kertonut luottamuksella" vaimonsa selän takana vaimonsa mielipiteitä. Ja että olet yhteydessä mieheen heti KUN olet kuullut erosta (jos ette edes ole ystäviä, niin miksi?) jne. kysellen selityksiä.

Ja jos et ole pariskunnan ystävä (miehen tuttu, joku kaveri vaan), niin miksi ihmeessä sut olisi häihin pitänyt kutsua? Hah. Kyllä se aika outoa olisi, jos miehen entinen heila, joka ei ole morsiamenkaan ystävä, pitäisi muka kutsua.

Katso vaan hieman edes peiliin, voisi olla ihan paikallaan.

Vierailija
8/18 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hääkutsun puuttuminen muka oli sitten iso juttu?

Vierailija
9/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voinut jättää väliin sitä kahvilla käymistä vaikka morsio ei siitä pitänyt ja väkisin roikkui sinussa ja miksi ihmeessä joltain harvakseltaan tavatulta kaverilta joka ei ole edes ystävä pitäisi pyytää anteeksi ettei kutsu tätä häihin?!?

Et itsekään usko tuohon.

Vierailija
10/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa itsetuntuoasi pönkitettyä. Mene hoitoon!

Vierailija
11/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies kerta salaa tapailee jotain exäänsä ja pyytelee siltä anteeksi yhdessä tulevan puolisonsa kanssa sovittua häiden vieraslistaa. Haloo, miksi joku lukioaikainen ex-heila olisi pitänyt kutsua häihin? Ei tulisi mieleenkään.

imartele itseäsi ;-). Ei se sun takia eronneet vaan naisen mustasukkaisuuden takia. Jos "syy" et olisi ollut sinä, se olisi lopulta ollut joku muu.

Vierailija
12/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olet omahyväinen ja tungettelet toisen parisuhteeseen. On syytäkin tuntua pahalta. Olet aikamoinen mulkku kuten tämä sinuun "rakastunut " egoistikin on. Teistä tulisikin aikamoiunen pari. Hanki elämä äläkä roiku muiden kiusana.

Vierailija
13/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan naisen liian mustasukkaisuuden. Jos sinua ei olisi olemassa, hän olisi mustasukkainen jonkun toisen naisen takia. Älä huoli. Sitäpaitsi ero voi olla tälle tuttavallesi ihan hyvä juttu.

Vierailija
14/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lukioaikaista miespuolista "kaveria" (nyt olen 35-v), toisen kanssa seurustelin pari viikkoa toisen kanssa en koskaan edes seurustellut. Ja molemmat olivat/ovat? minuun niin ihastuneita, että nimeäni ei saa edes mainita heidän läheisyydessään. Kumpaakaan en ole nähnyt tällä vuosituhannella, lukion jälkeen muutenkin vain jos on sattunut kaupungilla vastaan kävelemään, mutta edelleen tilanne sama. Ko. henkilöiden siskoilta olen tästä omituusesta tilanteesta kuullut. Vähän kummastuttaa sikälikin kun molemmat miehet, ainakin silloin kun heidät vielä tunsin olivat, komeita, fiksuja ja suosittuja kaveripiirissä. Ei siis mitään hylkiönörttejä yms. outoja liihottajia jotka edkä kiintyisivät siihen yhteen mukavaan tyttöön, joka heidät huoma.

Mutta ap, ei ne tosiaan sinun takia eronneet vaan miehen pakkomielteen/vaimon mustasukkaisuuden vuoksi.

Vierailija
15/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tekee hyvinkin pitkälle meneviä olettamuksia tuon avauksesi perustella. Olettamukset kyllä perustuvat aika pitkälti enemmin ko. ihmisten omaan elämään ja kokemuksiin kuin viestiisi. AV avartaa kyllä kummasti kun huomaa, että kaikki eivät ajatelle samalla tavalla. Eikä sillä että olisin aina todellakaan samaa mieltä kaikkien kanssa...

Mutta asiaan. Kuten joku sanoikin, eivät he eronneet sinun takiasi, vaan naisen mustasukkaisuuden. Exäni oli ihan samanlainen, aina oli jostain miehestä mustasukkainen. Aina piti löytää joku syntipukki, ettei tarvinnut itse ottaa vastuuta omista tunteista. Ei sillä, että se helpottaisi sinun oloasi, uskon että sinulla on asiasta paha mieli - ei ole mukava olla keskellä ihmissuhdedraamaa ilman että on tiennyt edes olevansa osallinen.

Vierailija
16/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua käytettiin hyväksi.

Valitettavasti se nainen oli vaan kyllästynyt mieheensä tai luulisin että melko varmasti sillä oli itsellä jokin toinen vähintäänkin kiikarissa. Silloin kun suhde alkaa mättää niin pienenpikin syy kelpaa pistää välit poikki. Se vaimo tarvitsi vaan hyvän syyn että voi säilyttää kasvonsa erossa. Voi sitten vedättää huoltajuuksien ja omaisuuden jaon kanssa.

Olen mies ja mulla on pari todella pitkäaikaista naispuolista ystävää. Naimisiin menin naisen kanssa jolle asia ei ollut vaikea ymmärtää. Pari ehdokasta alkoi vaati valitsemaan hän tai ystävät. Valinta oli helppo.

Omassa suhteessakin on selvästi se nähtävissä että jos on huono kausi niin pienempikin syy kelpais jos haluaa riitaa.

Ystäväsi on onnekas että pääsi siitä kontrolloivasta ämmästä eroon. Jolla aavistukseni mukaan on jo jotain uutta meneillä ja sai vaan helpon tien ulos suhteesta.

Sä et oo tehny mitään väärää. Tue ystävääsi.

Vierailija
17/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuoliset ystäväni heidän vaimoilleen. Yksi taas piti epäsopivana olla ystäväni kun löysin mieheni. Yhden miehen taisin menettää jopa poikaystävälleen kun hänestäkään ei ole enää mitään kuulunut vuoteen.. tai sitten on tehnyt itsemurhan. Kukaan ei vaan halua olla mun kaveri, sekin on mahdollista.

Vierailija
18/18 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imartele itseäsi ;-). Ei se sun takia eronneet vaan naisen mustasukkaisuuden takia. Jos "syy" et olisi ollut sinä, se olisi lopulta ollut joku muu.