Kuinka usein syöt pizzaa?
Kommentit (14)
lihottavaa.. Kävelin tässä iltana eräänä pizzerian ohi ja sieltä tuli niin huumaavaa pizzalätyn tuoksu nokkaani että meinasin pyörtyä pizzan himosta, mutta pidin pääni ja kävelin ohi ja hoin itselleni että "sinä olet lihava,sinä olet lihava". Vaikka en olekkaan, mutta siis kuitenkin.
viitsi eineksiäkään syödä. Olen pyrkinyt pitämään rajana kerran viikossa.
lihottava ole. Jos on sellainen ohut rapea pohja, ei mätätty tolkuttomasti juustoa ja täyttenä vaikka artisokkaa, oliiveja, herkkusieniä ja tomaattia. Ihanaa. Miksi Suomessa pitsat ovat sellaisia ainesten sekamelskoja?
lihottava ole. Jos on sellainen ohut rapea pohja, ei mätätty tolkuttomasti juustoa ja täyttenä vaikka artisokkaa, oliiveja, herkkusieniä ja tomaattia. Ihanaa. Miksi Suomessa pitsat ovat sellaisia ainesten sekamelskoja?
T. se joka syo yleensa kerran viikossa pizzaa - italialaista sellaista!
Olen 41v. ja aina olen ollut hoikka tai normaalipainoinen. Ei yksi ruoka ole syyllinen ylipainoon, jos muuten liikunnan ja syömisen suhde on ok.
Vissiin sen yhden kerran per vuosi?
Aikaisemmin söin kerran viikossa mutta en nähtävästi vaan osannut/halunnut tehdä tarpeeksi "laihduttavia" pizzoja koska paino nousi lähes vaan noiden pizzojen vuoksi. Tosin lempparipizza olikin: jauheliha, herkkusieni, chili, aurajuusto (paaaljon).
Nykyisin syön pizzaa ehkä kerran kuussa ja en muista milloin olisin tuota herkkupizzaani tehnyt. Laskin nimittäin joskus että koko pizzassa oli kaloreita 3600 eli kun sellainen vedettiin miehen kanssa puoliksi tuli saldoksi per nuppi 1800kcal. Jo pelkästä jauhosta tuli 800kcal (siis koko pizzaan) eikä kyseessä ollut mikään paksupohjainen pizza (100g:ssa jauhojahan on päälle 300kcal). Nykyisin teen useinmiten pizzaksi kana-barbecue pizzan (kanaa, tuoretta herkkusientä ja sipulia, barbecuetomaattimurskakastiketta ja kevytmozzarellajuustoraastetta).
Ei se mitenkään pannassa ole, mutta kun ei voi lihomatta syödä päivässä enempää kuin 1600 kcal niin pizzan lisäksi ei saisi syödä juurikaan muuta samana päivänä. Minun tulee kuitenkin helposti nälkä 4-5 tunnin välein, olinpa syönyt mitä tahansa.
itse tehdään.Tehdään jokaiselle mitä haluaa, mä tykkään jauhelihasta ja paprikasta, lapset kinkusta ja ananaksesta, mies salamista.
Sitten saunan raikkaana syödään, juodaan aikuiset oluet lapset limpat ja elämä hymyilee.
Meillä on välillä duunissa pizzaperjantai, jolloin pomo tarjoaa pizzat ja punaviiniä koko porukalle :)
Välillä tilataan kotiin laiskuuden puuskassa, välillä perjantaisin ostetaan Grandiosa pizza ja syödään se miehen kanssa puoliksi illalla lasten mentyä nukkumaan.
Joskus taas tehdään itse.
Kyllähän se lihottaa joo, mutta jos nyt ei joka päivä mätä ja syö sitten muuten hiukan vähemmän niin ei se pizza varmaan yksinään venettä kaada.
noutopizzaa haen pari kertaa vuodessa.
vuodessa eli aina kun pääsen Rivolettoon syömään.
3 x vrk. Eli lounaaksi tehtiin pitsaa ja vetelin sitä vielä välipalaksikin ja sitten vielä viimeiset murut herkuttelin iltapalana. Nam.
Ehkä kerran kk jaksetaan värkätä pitsa.
hillitön himo. Ehkä noin 5-6 kertaa vuodessa.