Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten boostaat itsestäsi varakkaan ja yläluokkaisen näköisen?

Vierailija
14.07.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää, että on siistin näköinen.

Vierailija
2/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan huolella (ei sama kuin paljon). Valitsen kengiksi ja käsilaukuksi jotkut laadukkaat, sitä ei sen sijaan kukaan huomaa vaikka mekko olisi henkkamaukasta.

Normaalisti en vaivaudu, mutta joskus on kivaa.

Vierailija
4/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, haluaisinko osata. Mä näytän parhaimmillani Johanna Tukiaiselta ja huonoimmillani Andy Mc Coyltä.

Paikkaan asioita lukemalla korkeakirjallisuutta. Siinä loksahtaa keskustelukumppanien suut auki, kun mää Tuksu-lookissani siteeraan Kafkaa, Wildeä tai Dostojevskia.

Oispa rikas ja kaunis!!

Vierailija
5/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mut näin se vaan on. Kyllä rikas rikkaan tuntee ja usein ne "merkit" on niin hienovaraisia, ettei sellaiset wannabe-rikkaat huomaa niitä, kun on niin kiire NÄYTTÄÄ rikkaalta käsilaukkuineen ja kenkineen.

Vierailija
6/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän pikemminkin huonotuloiselta, kun vaatteita katsoo. Teininä oli toisin, kun mamma ja pappa betalar.

Vierailija
7/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonit, solariumin, kultasormukset ja kietoudun Armanin housuhameeseen sekä uin dollareissa

Vierailija
8/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yllättävän taviksia. Rahan huomaa jostain kuten vaikka autosta. Esimerkiksi tiedän yhden rikkaan aatelissuvun rouvan, joka tarvittaessa on hieno, mutta kaupassa painaa toppatakissa ja jopa kumisaappaissa (ihan tavalliset Nokiat). Ainoa mistä arvaa rahaa olevan, on se 120 000 Euron Mersu-maasturi, johon hyppää niissä ryntteissään.

Vierailija
9/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun olevan kultalusikka suussa syntynyt, vaikka kuljen henkkamaukan retkuissa. Tiedä sitten, mistä johtuu. 8)

Vierailija
10/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli kyllä paras!

"Arvaapa, haluaisinko osata. Mä näytän parhaimmillani Johanna Tukiaiselta ja huonoimmillani Andy Mc Coyltä. Paikkaan asioita lukemalla korkeakirjallisuutta. Siinä loksahtaa keskustelukumppanien suut auki, kun mää Tuksu-lookissani siteeraan Kafkaa, Wildeä tai Dostojevskia. Oispa rikas ja kaunis!!"

Vierailija
11/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikorvakorut tai pienet timantit, talvella pitkä laadukas villakangastakki ja korolliset talvisaappaat...Pukeudun näin, kun pitää esim. palauttaa kauppaan jokin viallinen tuote tai muuten vain haluan hyvää palvelua. Kohtelu on ihan erilaista kuin normaali toppatakki-läskipohjakenkä -lookissani.

Vierailija
12/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia rikkaita olen nähnyt ulkomaan reissuilla ja se paistaa ja kauas, että rahaa on. Jotenkin päästä varpaisiin on niin kallista ja hienoa, ettei siihen pääse kopioimalla.

Vierailija
13/13 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, haluaisinko osata. Mä näytän parhaimmillani Johanna Tukiaiselta ja huonoimmillani Andy Mc Coyltä.

Menikö Johannat ja Andyt sekasin? :D Ehkä tuo Andy kuitenki näyttää paremmalta mitä Tukiainen ;)