Vaimolle hääpäivälahja, mies kysyy
Vaimoni sanoo, että hänellä on koruja tarpeeksi. Mutta haluaisin kuitenkin ostaa hänelle jotain pientä ja kaunista. Voisitteko auttaa?
Kommentit (23)
osta joku hemmottelu paketti.
jalkahoitoa kasvohoitoa kylpylää hierontaa..
mä ainakin olisin tuosta hemmottelupaketista seitsemännessä taivaassa.
omaa aikaa :)
Eli mies ja lapset viikonlopuksi vaikka mummolaan ja itse saisin jäädä YKSIN kotiin!
Ahhhh!
Se olisi paras lahja ikinä!
lahjakortti hierontaan, kampaajalle, kauneushoitolaan, alusvaatekauppaan, vaatekauppaan tai sitten yhteinen hotelli- tai kylpyläviikonloppu, ravintolaillallinen, teatterireissu tai risteily.
Ei kellään ole koruja ikinä tarpeeksi, naisella ainakaan! Marssi vaan kultakauppaan, se on paras ajatus! Vie sitten kukkien kanssa ravintolaan illalliselle ja anna siellä se koru, takaan ettei pahastu!!
Minullakin on koruja tarpeeksi, sanon miehelleni. Mutta MUTTA!!! Se ei tarkoita ettenkö haluaisi niitä lisää!! Tottakai haluan, joku ihana sormus olisi kiva vaikka melkein kaikki sormeni ovat jo täynnä!
Ei kellään ole koruja ikinä tarpeeksi, naisella ainakaan! Marssi vaan kultakauppaan, se on paras ajatus! Vie sitten kukkien kanssa ravintolaan illalliselle ja anna siellä se koru, takaan ettei pahastu!!
Minullakin on koruja tarpeeksi, sanon miehelleni. Mutta MUTTA!!! Se ei tarkoita ettenkö haluaisi niitä lisää!! Tottakai haluan, joku ihana sormus olisi kiva vaikka melkein kaikki sormeni ovat jo täynnä!
Onko koruille kiva rasia? Mä sain mun mieheltä sydämenmuotoisen korurasian.
Sit ihana lahja mieheltäni oli sellainen kristallinen iso ikäänkuin timantti ja sinne sisälle oli jotenkin tehty sydän.
Mä en esim. haluaisi missään tapauksessa
- koruja
- "hemmottelu" lahjakortteja eli inhoan ajatustakin mennä vaikka jalkahoitoon... yöks!
minäoikeasti pelkäsi,e ttä mieheni ostaa koruja vaikka sanoin sen miljoona kertaa ettei tuo koruja en tahdo en en en. onneksi kuunteli, sain huomattavasti kivemman lahjan :))
paitsi jos vaimo haluaa jonkun tietyn korun.
Eli ap:n tapauksessa joku hemmottelupaketti (esim. kylpylään tai kosmetologille) varmasti ilahduttaisi.
hierojalla,kosmetologilla tai kampaajalla o_o
Mä en esim. haluaisi missään tapauksessa - koruja - "hemmottelu" lahjakortteja eli inhoan ajatustakin mennä vaikka jalkahoitoon... yöks!
Mäkään en tykkäisi noista hemmottelulahjoista. Ainoastaan kampaamokäynti olis kiva, mut siellä nyt käyn muutenkin, joten en kokisi sitä mitenkään lahjaksi.
Mut mä olenkin outo. Mä haluaisin mieluummin sijoitusoppaan, keltaisen luumupuun taimen, hyvän keittokirjan, teatteriliput ja lapsenvahdin teatterin ajaksi, korillisen luomuruokaa, hotelliyön takallisessa huoneessa tai vaikka vuorokaudeksi vuokratun avoauton ;-)
... kesää. Miki aina pitää raha sotkea mukaan!
onpa outo tapa kommunikoida: puhua toista ja tarkoittaa toista. No, joidenkin liitto vaatii kissa ja hiiri-leikin.
Olen varmaan yksinkertainen, mutta en jaksaisi kotona arvailla sanojen merkityksiä, jos aikuinen ihminen ei osaa sanoa mitä tarkoittaa kävelköön muualle leikkimään arvoituspelejä.
sait paljon kivemman lahjan mutta mikä se lahja oli? viestiketjun ajatuksena ilmeisesti on lahjaideoiden jakaminen :D
osta sellainen sormus minkä voi laittaa kolmanneksi kihla- ja vihkisormuksen viereen. Silloin sitä tulee käytettyä paremmin kuin niitä kymmeniä erilaisia koruja joita pitäisi vaihdella joka päivä...
Itse olen jo vuosia toivonut hp lahjoiksi mielummin pieniä matkoja (2-4 pv kaupunkilomia kahden) - niistä jää ihan yhtä kestävät muistot kuin koruistakin!!
Mäkään en tykkäisi noista hemmottelulahjoista. Ainoastaan kampaamokäynti olis kiva, mut siellä nyt käyn muutenkin, joten en kokisi sitä mitenkään lahjaksi.
Mut mä olenkin outo. Mä haluaisin mieluummin sijoitusoppaan, keltaisen luumupuun taimen, hyvän keittokirjan, teatteriliput ja lapsenvahdin teatterin ajaksi, korillisen luomuruokaa, hotelliyön takallisessa huoneessa tai vaikka vuorokaudeksi vuokratun avoauton ;-)
Pitää vaan olla mies joka tietää mistä vaimo tykkää että osaa ostaa tietynlaisia hemmottelulahjoja. :)
omaa aikaa :)
Eli mies ja lapset viikonlopuksi vaikka mummolaan ja itse saisin jäädä YKSIN kotiin!
Ahhhh!
Se olisi paras lahja ikinä!
Päivän parhaat naurut. Hyvä tapa viettää eka hääpäivä/vklp. :D
Voihan se hääpäivälahja olla yhteinenkin... vaikkapa hauska käsinpiirretty karikatyyritaulu jossa kumpikin rakkaiden harrastusten parissa. Sellainen sopii myös vaikka kimpassa lasten hankittavaksi.
Anna vaimollesi erilainen hääpäivälahja, kuten mahdollisuus osallistua kukkasidontailtaan. Kysyjän häät ovat toki jo menneet, mutta joku muu voi saada tästä vinkin.
TERVETULOA KUKKASIDONTAILTAAN Keskiviikkona 24. kesäkuuta 2020 klo 17.00 – 19.00 Keskikatu, FI-45100 Kouvola, Järjestäjä: Sielunsisar Tmi Kukkapalvelu
Pääset itse sitomaan toiveidesi mukaisen kukkakimpun. Iltaan otetaan 6 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kimpun hinta määräytyy käytettävien aineksien mukaan (n. 10- 60e). Ilmoittauduthan viimeistään edellispäivänä klo 12 mennessä: sielunsisar@gmail.com puh. 045 783 44625 (parhaiten tavoittaa klo 12-13 ja 16-17) tai FB-sivun kautta https://www.facebook.com/Sielunsisar-Tmi-Kukkapalvelu-105009634589644/
jos hän kerran tosissaan on sanonut että koruja on tarpeeksi. Oletko nähnyt hänen käyttävän kaikkia lahjakorujaan? Jos ne jäävät kaappiin käyttämättä, turha enää ostaa.
Anna elämys - vaikka se perinteinen kukkapuska + ravintolaillallinen :)