kylpylässä nähtyä.. nuori
nainen sheivasi alapäätään suihkussa..musta sen homman vois tehä kotonakin vai olenko "tiukkapipo?"
Kommentit (37)
nähneensä et kylpylässä jollain roikkui paskapallerot pimppikarvoista/persekarvoista!!Hyi vittu,mitä porukkaa..Taas tuli mulle kyllä tästäkin yksi syy pysyä poissa noista umahalleista.Ja ajatelkaa sitä jalkasilsan määrää siellä suihkutilojen lattioilla...
Saatoi olla pahasti rypälöityneet peräpukamatkin.. Mä repeän kohta. Tämä on niin tragikoominen ketju omalla tavallaan. Tosin kylpylän suurta fania musta ei edelleenkään tullut.
Saatoi olla pahasti rypälöityneet peräpukamatkin.. Mä repeän kohta. Tämä on niin tragikoominen ketju omalla tavallaan. Tosin kylpylän suurta fania musta ei edelleenkään tullut.
Voi raukkaa, kyllä se nainen säälittää mua kun on niin pahat peräpukamat, että jopa häpykarvoilla on omat pukamat!!! :(
tämä kyseinen ihminen nyt niin tarkkaan, että roikkuivatko oletetut paskapallerot karvoista vaiko hiukan ylempää nahasta? Mutta se olisi sääli, jos peräpukamat jo karvoihinkin kiinnittyisivät, totta..
Siellähän te Uittekin niiden pillujen kanssa samassa vedessä jos tarkaksi mennään.
Ja valkovuodot sun muut huuhtoutuu sinne veteen.
mutta naisethan ne sitä vasta tekevätkin näköjään!
jos joku mies kyyläisi uimahallissa toista niin tarkkaan, että pystyisi sanomaan onko rajattu vai ei tai laittoiko nikotiinilaastarin pallien alle vai ei, niin se saisi turpaansa!
kohta varmaan on jotain tee se itse brasilian vahauksia siellä kylpylöitten pesuhuoneissa
En häpeile muutenkaan sukupuoleeni liittyviä juttuja, alastomuutta ym.
Vaikket itse häpeilisikään, suurin osa kuitenkin tuntee nämä jutut yksityisiksi, joita ei sovi suorittaa julkisesti kaikkien nähtävillä. Mitä pahaa on säädyllisyydessä nykyään?
teistä on ahdistavaa katsella alastomia naisvartaloita ja ruumiillisuuteen liittyviä asioita.
että näkee muiden intiimejä alueita, vaan se, että ne karvat jäävät tosiaan sinne viemäriin kiinni.
Yleisissä suihkuissa ei pitäisi ajella myöskään kainalo- tai säärikarvoja.
vaikea tietää kun en tiedä kuka olet.
31
ajateltaisiin jos joku ukko ajelisi siellä rintakarvojaan
missä päin suomea asustelet? en viitti täällä nimistä hirveästi puhella. :)
asioitasi julkisesti. En halua nähdä sheivauksiasi yhtään sen enempää, kuin muitakaan vessatoimenpiteitäsi!
että pitää esitellä koko kansalle. Tiedä häntä :-)