Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pk tai koulu suljetaan sikainfluenssa vuoksi, niin pystyttekö muka

Vierailija
14.07.2009 |

jäämään hoitamaan lasta kotiin, jos teidän lapsi on terve? Meillä ei ainakaan työnantaja antaisi (valtion virasto). Tosin taitaisin saada ottaa lapsen mukaan istumaan päivät pitkät toimiston nurkkaan väritystehtäviä tekemään hissukseen. Arvaa tykkääkö lapsi siitä? Kyse 7v ikäisestä, menee tokaluokalle.

Lomapäivät kului ekaluokkalaisen pitkään kesälomaan (eikä riittänyt edes, onneksi oli leirejä) ja jäljellä miehellä ja mulla vain talvella pakolliset tarvittavat. Yhteisestä koko perheen lomasta vain haaveillaan, ehkä sitten sinä kesänä kun lapsi menossa kolmannelle. Tosi tiukille menee lomien kanssa nämä pari ekaa vuotta koulussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kumminkin jo täyttämässä tänä vuonna 8. Toista se on meillä pienempien lasten vanhemmilla. Jos munkin työpaikasta jäisi pienten lasten vanhemmat pois, niin ei tulisi siellä potilaat hoidetuksi millään. JA 5 vuotiastahan ei voi jättää mitenkään yksin, toisin on se 7 vuotias. Alkakaa jo harjoitella yksinoloa pieniä aikoja pikkuhiljaa, jos noin paljon jo etukäteen murehdit tilannetta, jolle ei mitään voi.

Vierailija
22/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että järjestellään miehen kanssa työaikoja ja 2-luokkalainen olisi joka päivä yksin kotona semmoisen 4-5 tuntia. Eli minä esim. tulen töihin klo 7 ja lähden kotiin klo 15 ja mies on töissä klo 11-19. Sen verran varmaan työantajat joustaa pandemia takia että ei tarvii liukurajoja noudattaa aivan pilkulleen.

Eihän 8-vuotiasta tarvii koko päivää olla hoitamassa. Hankalampi niiden on järjestää, joilla on päiväkoti-ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös hoitoalalla oleva äiti. Eipä ole hajua miten hoito järjestyisi jos pk menisi kiinni, vapaata tuskin itse saisin. Miehenkin olisi pakko siis viimeinkin ottaa osaa..hältä se muutenkin paremmin onnistuisi, mutta on aina olevinaan niiiiin tärkeä työpaikalleen, ettei voi jäädä kotiin, vaikka minulla jo nyt välillä todella vaikea saada itselleni sijaista. >:/