Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sikainfluenssasta, valmistaudutaanko teidän työpaikalla mitenkään?

Vierailija
14.07.2009 |

Siinä se kysymys oikeastaan olikin? Kiinnostaa, koska mun työpaikalla (toimisto, jossa käy asiakkaita päivittäin) ei ole edes käsisaippuaa wc:ssä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt saimme palvelupisteeseen käsidesiä pullon.

Vierailija
2/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juu valmisatudutaan, työskentelen Tk:n vuodeosastolla jolle siirtyykin vastuu influenssapotlaiden hoidosta. Olemme saaneet kattavan koulutuksen suojautumiseen, hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sikaillaan ja flunssaillaan muutenki paljon.

Vierailija
4/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskikään käsivarteen (siis niin kuin yskäisi kainaloon). Käskettiin myös pestä käsiä useammin. Ja sitten käskettiin tutustua oireisiin ja heti niiden tultua haettava lääkärintodistus TYÖTERVEYSHUOLLOSTA (haluavat aina kaikki sen kautta sairaiksi, koska jakaa sairaslomia ekstrakitsaasti) ja sitten jäätävä heti sairaslomalle. Muuta ei näillä näkymin ole tullut. Olen esimies ja ei edes sijaisuusvarautumisista ole mitään kehoitusta tullut. Tosin fiksuna esimiehenä järjestelen asian etukäteen itse niin pitkälle kuin pystyn. Sijaisia emme saa palkata, sillä htv:ssä säästetään kovasti.

Olemme tekemisissä paljon ulkomaanmatkustajien kanssa asiakaspalvelussa, joten olemme aika riskiryhmässä saada tauti joltakin matkustajalta jo nyt joka päivä. (Paitsi itse olen nyt lomalla.)

Vierailija
5/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 300 oppilaan koulussa ei ole oppilailla mahdollisuutta pestä käsiään ennen ruokailua tai jos oikein erikseen tekee lenkin vessan kautta, niin siellä voi toki pestä vedellä kädet, mutta saippuaa siellä ei ole. Kauheinta tilanne on esim. atk-luokkien käytön jälkeen, koska tunnetustihan niissä on bakteereita ja viruksia taatusti enemmän kuin vessanpöntössä, jota sentään pestään kai joskus.

Näin helsinkiläisessä koulussa ollut jo ainakin 10 vuotta, ollaan yritetty me opettajat puuttua asiaan, mut ketään ei ole kiinnostanut. Toivottavasti nyt sikainfluenssa toisi muutoksen tähän.

Vierailija
6/6 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhuttiin jo keväällä. Käsidesiä jo heti ovelle ja jokaiseen vessaan kunnon käsienpesuaineet ja kertakäyttöpaperit. Ohjeistetaan asiakkaat käyttämään niitä ja opetetaan pesemään kädet jälleen kerran... Itse pesen jo nyt usein käsiä ja desifiointiainetta käytän usein.

Olen siis töissä pienessä kuntouttavassa laitoksessa.