Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee hermot noihin pieniin kiinteistönvälitysyrityksiin.

Vierailija
13.07.2009 |

Meillä on kämppä myynnisssä. Haluamme myydä sen itse. Netissä lukee selvästi, että ei välittäjille. Ja perhana soikoon 2 välittäjää päivässä soittaa kuitenkin ja tarjoaa palveluitaan. Firmat ovat niin tuntemattomia, että en todellakaan ole niistä edes kuullut. Ovat yhtä taitavia puhumaan kuin jotkut puhelinmyyjät.

Kyllä heillä on todella kova pula näköjään välitettävistä asunnoista. Se mua ärsyttää, että jos me tarvitsemme välittäjää, niin todellakin osaamme itse etsiä meille sopivan. Näitä soittelijoita emme valitse ikinä mistään hinnasta, kun eivät omaa näköjään sisälukutaitoakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se meilläkin oli silloin, kun itse asuntoa myimme.

Vierailija
2/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro firmojen nimiä, niin tietää boikotoida noin epätoivoista toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siitä saa Erkkikään selvää. muuten osaavat kyllä puhua ihan selkeästi. Mieleen tulee äkkiseltään Jya-housing tai joku sellainen, Viva.. muita en muista nimeltä, mutta kahden nimen lopussa oli neliöt.

Vierailija
4/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk myytiin asuntoa ja joka saatanan päivä ainakin viis välittäjää soitti tai lähetti s-postia. eivät uskoneet millään ja soittivat aina uudestaan, vähintään kerran viikossa. yksi ukko oli aivan seko, tuli pimpottelemaan ovelle ja jätti päivittäin puh vastajaan ihan sekoja viestejä.

onneks saatiin viime viikolla myytyä.

Vierailija
5/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä sanoin välittäjille tomerasti: " Tehdään niin, että jos tuot mulle ostavan asikkaan niin annan sulle 500 euroa."

Sen jälkeen kakki vaan mumisi jotain "Eiiiiii... Moi...". Ja toiste ei soittaneet :D

Vierailija
6/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee isolla omakotitalon postiluukussa, ettei mainoksia ja ilmaisjakelua. Vähintään kahdesti viikossa siellä on jonkun kiinteistöfirman lappunen, että haluttais myydä meidän asunto. Ei olla muuttamassa mihinkään, mutta ilmeisesti asutaan halutulla alueella. Yksi tuli jopa ovikelloa pimputtamaan ja kysymään kiinnostaisko tosi hyvät kaupat. Enää en tuntemattomille ovea aukaise.

Vierailija
7/7 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä sanoin välittäjille tomerasti: " Tehdään niin, että jos tuot mulle ostavan asikkaan niin annan sulle 500 euroa."

Sen jälkeen kakki vaan mumisi jotain "Eiiiiii... Moi...". Ja toiste ei soittaneet :D

meillä ei todellakaan auttanu, sano niille mitä vaan kuinka tomerasti vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi