Miten suutelette tai pussaatte miehesi kanssa?
Ranskalaisia suudelmia, kuivia suudelmia, pikku pusuja, ei ollenkaan? Meillä ei ole enää mitään pussailua...
Kommentit (17)
Länsimaissa suuteleminen on ihan yliarvostettua nykyisin, osin varmaan elokuvien, viihdekirjallisuuden ym. ansiosta.
Moniin kulttuureihin (mm. useimmat Aasian maat) suuteleminen ei ole kuulunut lainkaan.
pitkiä märkiä suudelmia;) Miksei teillä enää pussailla?
monilla tapaa, mutta kielen tunkemista kurkkuun ei herrasteta.
"Ohimennessään" on sellaisia kevyitä pusuja ja kun kiimailemme niin suunnilleen nuolemme pebaa yläkautta. Sitten tietysti kaikkea siltä väliltä. Joskus vähän vihjeeksi "liian" pitkiä suuteloita.
En itse niinkään välittäisi mistään pussailusta, mutta tuo mies ei osaa olla ilmankaan.
En olisi ikinä päätynyt miehen kanssa, joka on kuin kuollut lahna, kaikin puolin! ;) Mies ei ole suomalainen, eipä se ole "kulttuurista" kiinni.
Loppui pussailu jo aikoja sitten.
Ja miten joku kulttuuri liittyy tähän asiaan? Pussailu yliarvostettua? Mulle ja miehelleni on ihan sama minkä verran jotain pussailua "kuuluu" arvostaa, me hellittelemme ja pidämme toisiamme hyvänä ihan niin kuin MEISTÄ hyvältä tuntuu. Eli pussaillaankin paljon!
Joka päivä kumminkin pussaillaan tai suudellaan. Yleensä seksiin liittyy pitkä kiihkeä suuteleminen, kuin myös kun pötköttelemme vierekkäin niin saatamme pussailla pitempään. Muuten annamme pusuja pitkin päivää miten milloinkin.
aika vähän. Silloin tällöin. Seksin aikana kielareita, mutta jostain syystä en ole kokenut mieheni kanssa niitä ikinä kauhean luonteviksi.
Meillä on tosi lämmin ja rakastava suhde, ja seksi on loistavaa. Suutelu ei vaan ole iso juttu.
"Ohimennessään" on sellaisia kevyitä pusuja ja kun kiimailemme niin suunnilleen nuolemme pebaa yläkautta. Sitten tietysti kaikkea siltä väliltä. Joskus vähän vihjeeksi "liian" pitkiä suuteloita.
Siitä on kyse.
Suhde voi olla hyvä, lämmin ja kiihkeä ilman huuli-huulikontaktiakin.
Ja miten joku kulttuuri liittyy tähän asiaan? Pussailu yliarvostettua? Mulle ja miehelleni on ihan sama minkä verran jotain pussailua "kuuluu" arvostaa, me hellittelemme ja pidämme toisiamme hyvänä ihan niin kuin MEISTÄ hyvältä tuntuu. Eli pussaillaankin paljon!
harrastetaan meilläkin.
Jostain syystä ne ihanat pikkupusut viehättää mua eniten, paitsi sekstaillessa toki rajumpi suutelo.
Intialainen erotiikkaopus Kama Sutra opastaa suutelemisenkin jalossa taidossa, joten kyllä suutelemista on ainakin joissain Aasian maissa harrastettu.