Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vuositulot ovat 70 000. Haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
12.07.2009 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kortistossa.

Vierailija
22/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokittelen meidät tällä hetkellä keskituloisiksi. Kunhan palaan työelämään ja jos mieheni saa otettua vielä yhden askeleen työelämässä, niin sitten voitaisiin jonain päivänä olla hyvätuloisiakin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pa-ystäväni, voisin tuoda sinulle kassillisen ruokaa yhteistä illanistujaistamme varten. Mutta kun et ole, niin en lainaa.

ap

Vierailija
24/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko tuo 37,5 tuntia joku osapäivätyö?

Vierailija
25/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt, kun teen osittaisella hoitovapaalla töitä 4 päivää viikossa. Miehen tulot lienevät samaa luokkaa, en niin tarkkaan tiedä. Joka penniä kun ei tarvitse laskea.

Vierailija
26/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrätkö ollenkaan, että mahdollisen eron sattuessa jäät aika puille paljaille?

t. vähän aikaa sitten eronnut, mutta jonka omat tulot ovat lähes 60 000€/vuosi

Vierailija
27/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko tienaat

kun olet työelämässä? Oletko siis niitä naisia, jotka pätevät miehen menestyksellä? "

Työelämässä tienaan 40 000. Tämä aloitus oli kyllä tyypillinen miehen ansioilla pätemään pyrkivän, mutta itseasiassa en ole livenä sellainen. Tein tämän aloituksen ihan provoksi/vitsinä/huvin vuoksi.

Koen, että minäkin olen tehnyt osani mieheni menestyksen eteen. Mieheni mielestä olen älykäs ja olenkin sanonut mielipiteeni hänen työhönsäkin liittyvistä asioista. Itse haluan olla hyvä kotiäiti ja se sopii miehellenikin. Täytyy olla hyvä itsetunto ettei alenna itseään "vain kotiäidiksi" tässä rahaa, omaa pärjäämistä ja uraa korostavassa yhteiskunnassa. Tiedän, että selviäisin tarvittaessa vaikka yksinkin lastemme kanssa, että niin riippuvainen en ole miehestäni sentään... Lisäksi minulla on perheemme talouden langat käsissä, vaikka mies tienaakin enemmän.

ap

Vierailija
28/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi!

Jatketaanpa vielä kysymyksiä.

Oletteko naimisissa?

Onko teillä avioehto?

Kerrytättekö sulle ylimääräisiä säästöjä tai eläkettä, kun olet kotona? "

Naimisissa, ei avioehtoa, kyllä

ap

Vierailija
29/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka: mitä autoja teillä on ja ostitteko ne uusina ja käteisellä?

Vierailija
30/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä miehesi tekee työkseen?

Ja onko tuo 37,5 tuntia joku osapäivätyö? "

Kuukausipalkkaisesta kokopäivätyöstä on kyse. Vakuutusalalla.

ap

Vierailija
31/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan alakanttiin pyöristettynä kun en sitä tarkkaa summaa nyt muista. Miehen tulot olivat hiukan vähemmän. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi kertoa kenellekään MIEHENSÄ tuloista eikä omistaan?!?!?!?

Vierailija
32/33 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että minäkin olen tehnyt osani mieheni menestyksen eteen. Mieheni mielestä olen älykäs ja olenkin sanonut mielipiteeni hänen työhönsäkin liittyvistä asioista. Itse haluan olla hyvä kotiäiti ja se sopii miehellenikin. Täytyy olla hyvä itsetunto ettei alenna itseään "vain kotiäidiksi" tässä rahaa, omaa pärjäämistä ja uraa korostavassa yhteiskunnassa. Tiedän, että selviäisin tarvittaessa vaikka yksinkin lastemme kanssa, että niin riippuvainen en ole miehestäni sentään... Lisäksi minulla on perheemme talouden langat käsissä, vaikka mies tienaakin enemmän.

Vierailija
33/33 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä isompipalkkaisempia miehiä. :DDD Lieneekö kaikki vastanneet huippujuristeja, kirurgeja, ym. hyvin tienaavia... Vai olisiko vain AV-mammojen pötypuhetta?