Mieheni vuositulot ovat 70 000. Haluatko kysyä minulta jotakin?
Kommentit (33)
Haluatko sinä kysyä minulta jotain?
Kysytään vaikka se tyypillisin eli paljonko tekee viikossa tai kuussa töitä.
Pari tiedän noilla tuloilla, jotka tekee 37,5 tunnin viikkoa.
Muutettaisiin kohtuukokoiseen asuntoon Ullanlinnaan tai vastaavaan ympäristöön, jos olisi varaa, mutta kun ei ole.
ap
köyhiä. Täällähän keskitulo on ainakin sata tonttu vuodessa. Mutta elämä on...
sen verran, että saat koroista verovähennystä. Ja pystyt maksamaan lainan takaisin enintään 10-15 vuodessa.
ap
asumme kantakaupungissa isossa asunnossa ja tienaan itse saman verra kuin miehesi ;-) Olemme itse hankkineet asuntomme ja tulemme hyvin toimeen.
"Joo, onko sinulla jotain omaa jolla päteä?"
On. Olen kaunis ja melkein yhtä älykäs kuin mitä voisin olla, jos yrittäisin enemmän. Meillä on kauniit ja älykkäät lapset.
"Joo, onko sinulla jotain omaa jolla päteä?"
On. Olen kaunis ja melkein yhtä älykäs kuin mitä voisin olla, jos yrittäisin enemmän. Meillä on kauniit ja älykkäät lapset.
mutta ihmisen, joka aloittaa täällä tämänkaltaisen aiheen, mieltäminen älykkääksi on himpun verran vaikeaa.
Toki älykkyys on eri asia kuin viisaus.
"Matkustatteko paljon?
Montako lasta? Omat tulosi?"
Matkustamme aika vähän, koska lapsemme ovat pieniä ja maailmaa on tullut nähtyä ennen lapsia yllinkyllin. Myöhemmin lasten kasvaessa alamme taas harrastaa matkailuakin.
ap
Jos tekisi enemmän, niin siitä tulisi jo saada huomattavasti parempaa palkkaa. Nyt on aikaa perheelle enemmän.
ap
Tienaan vain kotihoidontuen verran.
ap
"Miltä tuntuu olla köyhä?
Käyttekö leipäjonoissa? "
Köyhyys on suhteellista. Emme käy leipäjonossa. Elämä tuntuu muuten materiaalisesti hyvältä, mutta asuisimme mielellämme leveämminkin.
ap
kun olet työelämässä? Oletko siis niitä naisia, jotka pätevät miehen menestyksellä?
En ole itse huomannut, että minulla olisi huono itsetunto.
ap
Jatketaanpa vielä kysymyksiä.
Oletteko naimisissa?
Onko teillä avioehto?
Kerrytättekö sulle ylimääräisiä säästöjä tai eläkettä, kun olet kotona?
joudutte kituuttamaan noin pienillä tuloilla?