Miten ihmiset jaksaa lasten terroria?
Mä olen niin väsynyt siihen kun lapset KIUSAAVAT ja terroroisoivat jatkuvasti. Puhutaan koulukiusaamisesta ja työpaikkakiusaamisesta, mutta kukaan ei puhu siitä kiusaamisesta mitä lapset harjoittavat vanhempiaan kohtaan.
Jatkuva metelöinti, keskinäinen riitely milloin mistäkin joutavasta asiasta, ainainen iholla olo, ei siunaaman rauhaa omassa kodissa.
Miten tälläistä elämää voi jaksaa vielä ainakin kymmenen vuotta tulematta hulluksi.
Kommentit (7)
niin ehkä kannattaisi miettiä mitä kasvattajana voisi tehdä toisin ettei lapset terrorisoisi.
Se on kuitenkin ihan normaalia, että lapset tarvitsevat vanhempiaan jatkuvasti.
Ihan samaa olen välillä miettinyt, vaikka jokaisen rakkaan lapsemme olemme halunneet ja suuresti toivoneet saavamme. Vaan kun ihminen olen minäkin ja meillä se, joka kaikki riidat selvittelee (olen siis kotona lasten kanssa), niin kyllähän se nuppi välillä meinaa haljeta.
T. kuuden äippä
vanhempiaan kiusatakseen! Kummallinen ajatus. Lukekaa lasten neurologiaa pässit.
vanhempiaan kiusatakseen! Kummallinen ajatus. Lukekaa lasten neurologiaa pässit.
ainakin sen takia uhmaa että saisi vanhemmilta reaktion eli että saisi heidät suuttumaan.
Itse en ainakaan saa omassa kodissani hetken rauhaa ja siksi olenkin mennyt mielelläni töihin parin vuoden kotiäitiyden jälkeen.
eihän ne koskaan mitään pahaa tee tai ainakaan tarkoita :P