Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähempikoulutetut, käyttekö koskaan teattereissa?

Vierailija
12.07.2009 |

Ja miten usein ja millaisia kulttuuririentoja harrastatte?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla käynyt kovinkaan paljon kouluja kun käyttää outoa sanahirvitystä "vähempikoulutettu".

Minä vastaan samoin kuin joku ylempänä: kun menen teatteriin, menen sinne viihtymään ja katsomaan hyvää näytelmää, en ajattele että nyt sitä harrastetaan kulttuuria ja ollaan hienoja. Olen tosin erään tutun kohdalla törmännyt ajattelutapaan, että "teatteriin meneminen" on tekemistä itsessään, ihan sama mitä siellä näyttämöllä pyörii, kunhan voi sanoa että oltiin teatterissa.

Vierailija
22/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kouluttamaton. mutta en tajua miksi tarvitsee yrittää esittää "sivistynyttä" ja käydä sen takia katsomassa jotain tappotylsää oopperaa. katson mielummin viikon putkeen salkkareita(yök!) kuin menen enää ikinä oopperaan. teatteri menettelee just ja just mutta en sitäkään käy katsomassa jos siitä jotain pitää maksaa tai jollei joku minua sinne aseella uhaten pakota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "vähempikoulutettu" on huonoa suomea, melkoinen epäsana.

Vierailija
24/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska kysymys, surullinen vastaus:

- ei ole koskaan aikaa käydä, on paljon töitä

- jos on aikaa, rouva menee jumppaan

- jos on molemmilla aikaa, isovanhemmat on kulttuuririennoissa ties monettako kertaa saman viikon aikana

- kasvukeskuksissa asuu paljon sellaisia, joilla tuttavapiiri on sen verran pieni, ettei siitä riitä lapsenvahdiksi.

- kulttuurisetelillä pitäisi voida ostaa myös lapsenvahtipalvelua, niin pääsisi edes kerran vuodessa teatteriin.

- viimeksi kun ehdotin teatteria, niin epäiltiin salarakkaasta....

Vierailija
25/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska kysymys, surullinen vastaus: - ei ole koskaan aikaa käydä, on paljon töitä - jos on aikaa, rouva menee jumppaan - jos on molemmilla aikaa, isovanhemmat on kulttuuririennoissa ties monettako kertaa saman viikon aikana - kasvukeskuksissa asuu paljon sellaisia, joilla tuttavapiiri on sen verran pieni, ettei siitä riitä lapsenvahdiksi. - kulttuurisetelillä pitäisi voida ostaa myös lapsenvahtipalvelua, niin pääsisi edes kerran vuodessa teatteriin. - viimeksi kun ehdotin teatteria, niin epäiltiin salarakkaasta....

reps kop

Vierailija
26/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hömpötystä? Ehkäpä kyseinen ihminen ei ole löytänyt omaa kiinnostuksen kohdettaan... Huono teatteri on soopaa, mutta hyvä teatteri liikuttaa ja vaikuttaa. Näin ei tietenkään käy jos asianosaisen mielestä se salkkarit ja kaljankittaus on nautinnoista suurin- ja silloin ei kannata kulttuuririentoihin lähteäkään. Mun mielestäni tämä asia ei ole koulutustasosta kiinni vaan ihmisen halusta kokea uusia asioita ja saada ajattelemisen aihetta.

Vierailija
27/27 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme käy teatterissa tai oopperassa ikinä. EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi