Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muu mies tällainen? Ov

Vierailija
12.07.2009 |

Voi hitto, ei voi muuta sanoa. Mies on sellainen jäärä suunnistusjutuissa. Koskaan IKINÄ EI voi pyytää neuvoa vaan itse pitää suunnistaa paikkaan, vaikka siihen tuhrautuisi 2 tuntia aikaa. Ja navigaattoria ei voi hankkia, kun se on kuulemma ihan turha..

Oltiin eilen häissä ja mies oli ihan varma, että kyllähän hän osaa perille. Onhan hän käynyt kyseisessä kirkossa aikaisemminkin. No niin on joo, MUTTA siitä on 24 vuotta aikaa ja mies oli 3 vuotias! Pyörittiin sitten pitkin vieraan kaupungin keskustaa ja etsittiin oikeaa kirkkoa.

Löytyihän se, mutta tuohon pyörimiseen meni tunti..

Mä olen jo niin tottunut tähän, että mun vaatimuksesta lähdetään joka paikkaan (jos juhlat pidetään vieraassa paikassa) vähintään kaksi tuntia etuajassa. Jos satutaankin olemaan perillä ajoissa (=löydetään paikka heti), niin sitten pyöritään esim. kirkon tai juhlapaikan pihalla ja lapset saavat purkaa energiaa (se hyvä puoli tuossa on). Yleensä ollaan kyllä tuntia ennen paikalla. Ilman tuota, me oltaisiin joka paikasta myöhässä.

Mies ei osaa lukea karttaa, itse osaan lukea vielä vähempi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä oisin sinä niin kävisin ostamassa sen navigaattorin ja jos mies rupeais mussuttamaan niin sanoisin että "mussun mussun muu"

Vierailija
2/2 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Mies ei osaa lukea karttaa, itse osaan lukea vielä vähempi.

Eikös sitten kannattaisi OPETELLA lukemaan sitä karttaa. Ei oo mitenkään vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan