Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät vaadi itseltään paljon mitään

Vierailija
12.07.2009 |

vaativat yleensä muilta hirveästi. Oletteko huomanneet samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen laiska, lihava vähän kouluja käynyt tomppeli, joka ei muista tai jaksa edes ystävilleen soittaa, enkä vaadi että hekään soittavat, kuitenkin joskus joku vielä soittaa. Enkä paljon vaadi muutenkaan muilta.

Vierailija
2/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadin itseltäni ihan älyttömiä ja muilta en mitään. Ja mieheni allekirjoittaa tämän myös. Hän on huolissaan, ihan oikeasti, siitä, että olen ns ylisuoriutuja. Pitäisi oppia pysähtymään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että vaadin itseltäni hirveästi, pyrin kaikessa täydellisyyteen ja sitten odotan samaa läheisiltäni. Puhun nyt esim. ihmissuhteista, toisten huomioonottamisesta jne. Tämä aiheuttaa kovasti ongelmia elämässäni. En ole kyllä törmännyt ihmisiin jotka eivät vaadi itseltään mitään mutta kehtaavat muilta vaatia. En tiedä...

Vierailija
4/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. En vaadi itseltäni juuri mitään, enkä keneltäkään toiseltakaan. Yritän ottaa ihmiset just sellaisina kuin ovat, koska sellaisia he ovat joka tapauksessa.;)

Siihen ihmistyyppiin, joka yrittää peittää huonoa itsetuntoaan olemalla hyökkääviä, olen tietenkin törmännyt. Mut kyllä he vaatii itseltäänkin hirveästi, ja kokee raskasta riittämättömyyttä, kun eivät siihen sit kuitenkaan yllä.

Vierailija
5/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan kodin, lapset ja kaikki "juoksevat asiat" ajallaan ja täydellisesti. Koti on siisti, lapset saavat kaiken tarvitsemansa ja paljon rakkautta ja rajoja. Itse olen huonossa kunnossa ja masentunut. :/

Vierailija
6/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on sellaisia, jotka eivät vaadi itseltään, mutta eivät sitten muiltakaan.

Ja sitten on kyllä niitäkin, jotka eivät vaadi itseltään, mutta kylläkin muilta. Ainakin ovat kovia arvostelemaan muiden tekemisiä ja olemisia. Ja kun ei kuunnellessa oikein muuta voi ajatella, kuin että eipä sulla olis paljon varaa arvostella...

Vierailija
7/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kyllä kypsyttää aika ajoin. Eräs "ystäväni" on juuri tuollainen patalaiska, kaikinpuolin. Mitään ei saa aikaiseksi, jahkailee ja suunnittelee tekevänsä ja mielellään teettäisi laiskuuttaan muilla kaiken mahdollisen. Ja olettaa vielä, että 10v narinan jälkeen olisin kiinostunut kuulemaan, kuinka ei ole miestä löytynyt, eikä paino pudonnut. (päinvastoin, tullut 20kg lisää)

Vierailija
8/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myös läheisiltänikin!