Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, selkeä plussa pepsimaxilla!

Vierailija
12.07.2009 |

Miten sekaisin voi ihminen olla? Menkkojen pitäisi alkaa vasta torstaina ja olen tehnyt jo varmaan viisi herkkää kasettitestiä. Aamulla jälleen yksi näytti negaa. Oltuaan tunnin työpöydällä alkoi näyttämään "viivanpaikkaa", jotenkin ihan vähän punertavaa..roskishaamu siis. Noh, tympääntyneenä jatkuvaan negaan tiputin testiluiskalle pisaran pepsimaxia ja vot! seurauksena oli selkeä plussa :DD Jep, on mulla huvit... siitäs sai, tyhmä testi :P

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristykestä;=))))

Vierailija
2/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se näkyy,koska se on kastunut niin vimmatusti..

voi elämän kevät.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se onni sinutkin pian kohtaa.

Vierailija
4/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua välillä huvittaa kun luullaan kaikenmaailman nilkkojen napsumisen olevan raskausoire. Että yhtä hyvin mun pepsimaxitesti voi merkitä mun olevan raskaana tai sitten ei. Eli oikeasti ei :DD

Vierailija
5/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä koskaan tehnyt negatiivista raskaustestiä! :)

Viisi positiivista testiä ja neljä lasta, ja viidennen synnytys lähestyy kovaa kyytiä. Olen tehnyt testin aina vasta sitten, kun kuukautiset ovat jonkun päivän myöhässä. Tosin ekat raskausoireet ovat ehtineet paljastamaan raskaanaolon itselleni joka kerta jo ennen testin tekemistä.

Vierailija
6/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännönpilavinkki jollekin av-mammalle yhden illan suhteen kanssa...

Maltan tuskin odottaa, kun joku tulee raportoivaan hyperventiloivasta yhden yön ystävästään näytettyään "pepsimaxplussaa".

Vierailija
7/7 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä kuullut että jollakin olisi tullut haamuviiva ja sitten ei olisi ollutkaan raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi