Tämä on niin totta-Michael Jacksonista
Kommentit (13)
pikkasen enemmän olla, mut ei miljoonia, eikä julkisuutta ollenkaan=)
Välittikö Michailista kukaan läheinen, oikeasti? Lapset kyllä varmaan, mutta muut?
MJ:llä oli miljoonia faneja! Itse rakastan hänen musiikkiaan! R.I.P MICHEL!
annat rahaa, mutta onko se oikeaa välittämistä? Mistä Jackson sai apua, kun voi huonosti? Lääkäreiltäkö? Surullinen kohtalo, lahjakkaalla ihmisellä.
yhdenkään ihmisen kohtalo, ei miljoonien dollareiden/eurojen yli mene. Niin kauan, kuin jostain ihmisestä voidaan lypsää rahaa, niin koneet käyvät ja perikunnat hurraavat. Tyhmät vaan maksaa..
uutisista on aivan keksittyjä. Mm. Grace Rwaramba julkaisi jo tiedotteenkin, jossa kielsi antaneensa mitään haastattelua. Silti "haastattelu", joka oli pelkkää fiktiota julkaistiin Daily Mailissä. Samoin ruumiinavausraportti, joka oli täysin keksitty.
Michael Jackson eli monella tavalla hyvin erityislaatuisen elämän, ja itse olen sitä mieltä, että hänen olisi tarvinnut löytää elämänkumppani joskus Thrillerin aikoihin, koska silloin alamäki alkoi. Hän ei vaan päästänyt ketään tarpeeksi lähelle. Loppu tuli sitten viime joulun alla kun Grace Rwaramba sai kenkää yritettyään saada Michaelin vieroitukseen. Hän oli ilmeisesti ainoa joka välitti tarpeeksi, mutta myöhäistähän se oli.
kertovista uutisista oli keksittyä, vai oliko, sitä emme tule koskaan tietämään. Uskon kyllä, että Jackson eli lääkkeiden turvin ja ne hänet tappoivat.
eiköhän tuo olisi sellaisen saanut, jos olisi halunnut.
keksittyjä, koska hyvin monista uutisista on julkaistu oikaisut tai väärin siteeratut henkilöt ovat ilmoittaneet etteivät ole mitään lausuntoja antaneet. Mutta eihän niitä julkaista mediassa, vaan ne pitää osata etsiä.
Lääkkeisiin MJ kuoli, sillä oli metadoniakin käytössä, ja oli ollut ilmeisesti jo jonkin aikaa.
eiköhän tuo olisi sellaisen saanut, jos olisi halunnut.
Niinpä. Toisaalta oli myös hyvin ujo ja estynyt, ja ensimmäinen ihminen, jonka kanssa oli intiimeissä väleissä, oli ilmeisesti vaimonsa Lisa Marie Presley. Jos joku olisi päässyt niin lähelle aiemmin, olisi sekin varmasti päätynyt uutisiin.
ei löydy lehdistä, ei netistä, vaan haudasta ja lastensa suusta.
Mitä Michael Jackson tekee perunamaalla?
-Siementää mukuloita
Kauhea kohtalo, vaihtaisitko "tylsän" elämäsi miljooniin?