Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän häät ja punkkaripariskunta. Kuka katsoi?

Vierailija
11.07.2009 |

Huh huh mitkä korvat sulhasella oli..

Eniten mietitytti kuitenkin, että miten noin nuori pari kustantaa esim. teetetyt puvut ja sormukset..?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä korvissa nyt mitään NIIN ihmeellistä ollut, usealla on nykysin isot venytykset :)

Kustannuksista en tiedä, mutta voihan esim. vanhemmat yms auttaa? Tai ovat itse säästäneet? Nuo sormuksethan ei paljoa maksa, kun hopeasta ovat.

Vierailija
2/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjöttävät korvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oliko se se pari, joka oli krapulassa ja kiitettävässä humalassakin sitten varsin aikaisin omissa häissään? Ällöä tuo nyt ainakin, ei häät ole pelkkä yksi syy taas vetää järkyttävät perseet vaan tarkoitus kai olisi muistaakin jotain tuosta maailman ihanimmasta päivästä :)

Vierailija
4/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuitenkin teetetty ihan, mutta tuollaisia tulee goottityttöjen päällä vastaan aika paljon. Ok, nämä oli punkkareita, mutta aika sama tyyli.

Vierailija
5/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli taitaa hintavertailun niin ompelijan kuin kankaidenkin suhteen ja ostaa itse tarvikkeet.

Vierailija
6/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi tuolle jaksolle kukkahattutädit kauhistella =D

Kiva, että tuovat tuohon ohjelmaan niin paljon erilaisia häitä ja pareja. Tuollaiset häät haluaisin itsellekin. Rento meininki ja näki kuinka pari rakasti toisiaan =)

T: Goottiäiti vuosimallia -74

Vierailija
7/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako ne edes normaaleiksi kun ottaa korut pois?

Vierailija
8/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako ne edes normaaleiksi kun ottaa korut pois?

Vierailija
9/10 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoissa häissä sitä ei ole.

Olivat kyllä kankkusessa, mutta ei kyllä mun mielestä mitenkään "järkyttävissä perseissä". Asiallisesti puhuivat ja kuten joku tuossa jo mainitsikin, rento meininki.

Olen ollut häissä, joissa ollaan oltu paljon pahemmassa kunnossa. Yhden tuttavan häissä sulhanen sammui ensinmäisen kerran hääkakun jälkeen.

Ei kaikkien tarvitse tosiaankaan olla siinä samassa häämuotissa, tuo oli heidän tapansa muistaa maailman ihanin päivä.

ja oliko se se pari, joka oli krapulassa ja kiitettävässä humalassakin sitten varsin aikaisin omissa häissään? Ällöä tuo nyt ainakin, ei häät ole pelkkä yksi syy taas vetää järkyttävät perseet vaan tarkoitus kai olisi muistaakin jotain tuosta maailman ihanimmasta päivästä :)

Vierailija
10/10 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tuttavan häissä sulhanen sammui ensinmäisen kerran hääkakun jälkeen.

Itse otan ihan iloisesti alkoa, varsin villi nuoruus takana ;), mutta minusta olisi äärimmäisen noloa omissa häissäni olla änkyräkännissä vielä "virallisen" osuuden aikana. Siis jos on sellaiset häät jossa ohjelmaa ja tuota hääkakunleikkaamista ym.

Häpeäisin silmät päästäni, jos mieheni sammuisi tuolla tavalla, vaikka muuten saakin ottaa kuppia ihan reilustikin. Joku tolkku sentään aikuisilla ihmisillä täytyy alkoholin kanssa olla.