Kuinka usein käyt baarissa tyttökavereiden kesken ja jätät miehen hoitamaan lapsia kotiin?
Kommentit (15)
Firman pikkujoulut ja sitten muita satunnaisia menoja. Eilen juuri olin rockkonsertissa ja vähän rimpsalla sen jälkeen.
Useamminkin olisi helppo lähteä, mutta ei oikein huvita. Meillä on liikaa erimielisyyksiä baarien kanssa ;)
syömässä, teatterissa, leffassa, kapunkilomilla ehkä 6-8 krt/vuosi. Isäkin tykkää olla lasten kanssa "yksistään", kuten lapsetkin.
mutta mulla onkin vanhin lapsi vasta 2v. En usko, että muutkaan alle 4-5v vanhemmat nyt missään baareissa ravaa!
Mies käy vain pari kertaa vuodessa. Itse voin lomalla käydä pariki kertaa kuussa ja sitten taas pitempi tauko. Mies siis ei itse halua käydä. Mä kyllä olen käynyt jo kun lapset olivat pieniä.
mutta sen lisäksi käydään miehen kanssa, kun jommankumman äiti tulee lapsia hoitamaan. Yhteensä ehkä 6-8 krt/vuosi.
Kotona vaan möllötettiin, eikä silloin kyllä huvittanukkaan lähtee mihkään. Oli sellanen aikakausi.
Nyt parin vuoden aikana ollaan alettu käymään vuorotellen jossain viihteellä. Kerran pari vuodessa päästään lähteen yhdessä, silloin kun lastenvahti saadaan. Muutoin käydään omien kaverien kanssa ja on mulla siskokin, jonka kans käyn kattomas keikkoja ym.
Aika epäsäännölliset menot meillä... Välillä parikin kertaa kuussa, joskus saattaa olla monta kuukautta väliä. Yleensä silloin, kun on jossain jotain, pelkästään baariin ei hirveesti huvita lähtee. Joskus tullaan kotio saman illan aikana, joskus ollaan yö tai kaksi kaverilla tai hotellissa.
Enkä mä pelkästään tyttöjen kanssa, on mulla miespuolisiakin ystäviä, joiden kanssa on kiva lähtee reissuun. Niillä kun on jutut ihan erilaisia ku tyttöporukassa, niin sekin piristää kummasti arkea, hekin perheellisiä suurin osa.
Mun miehellä on puolestaan myös naispuolisia ystäviä. Tänäänkin hain miehen juuri yhden naisystävänsä luota, jonne eilen lähti iltaa viettämään.
Muutaman kerran vuodessa, yleensä synttäreille, kutsutaan molempien kaverit meille ja pidetään isot nyyttärit koko porukalla. Silloin meille tulee aina vähintään 15 henkee. Melkein kaikki tuntee kaikki meidän ystäväpiirissä.
Kyllä sitä täytyy välillä käydä muualla tuulettumas. Miehestäkin näkee, koska sillä alkaa kyrpä kasvaan ottaan. Silloin mä lyön sille rahaa kouraan ja sanon, ettei tarvi kotio tulla pariin päivään. Johan tulee eri miehenä takasin =D
Kuopus on vasta kaksivuotias, joten tässä on ollut aika hiljainen kausi menojen suhteen. Suurin osa ystävistäni asuu kauempana, joten mun pitää heidän luokseen mennä vähintään yön yli reissulle. Nyt olen ajatellut mennä enemmän, että saa pidettyä nämä kaukoystävyydet hengissä. Aina ei näillä reissuilla edes mennä kapakkaan, mutta usein mustakin on kiva mennä ihmisten ilmoille. :)
IHANAA päästä ulos aikuisten ilmoille ja pukeutua kauniisti!
ehkä kerrasta kolmeen /vuosi.
Itsestä ja omasta saamattomuudesta kiinni. Ei kapakat kiinnosta, mutta voisihan sitä käydä vaikka konserteissa tms..
Mies myöskään ei tykkää ravintoloissa käydä.
Taidan mennä tällä viikolla Koop'ia fanittamaan juhlan kunniaksi ;) Hymyilyttää jo valmiiksi :)
Lapsi 1,5v. Ei mulla vaan ole intoa moisiin menoihin, en myöskään ennen lasta tai edes ennen miestä harrastanut moista tyttökavereiden kanssa.Mun baarimenot on yleensä aina miehen kanssa yhteisiä (tanssitaan..)
Käydään kyllä tyttökavereiden kanssa salilla ja erilaisilla kursseilla ja ostoksilla jne silleen että mies vahtii lasta.
Mies on käynyt 1,5v aikana kerran poikien kanssa baarissa, kun oli yhdet polttarit. Miehenkin kaverimenot on pääsääntöisesti muuta, lähinnä kalastusreissuja.
Ei me vaan yksinkertaisesti ehditä kaikkien harrastusten lisäksi kavereiden kanssa baariin, ja koska suuri osa vapaa-ajasta kuitenkin vietetään muissa merkeissä vuorotellen kavereiden kanssa, niin en minä ainakaan sitä edes kaipaa. Eikä kai mieskään, kun ei ikinä edes mieti moisia menoja (no ei se kyllä ehtisikään kun se on lähes joka ilta kalastamassa..)..
Olen aina ollut kova tanssimaan, ja äitiys ei ole muuttanut minua siinäkään mielessä.
Syksyllä palaan työelämään, saa nähä jääkö vähemmälle sitten..
ihana hengähdystauko kerrassaan :) vielä ihanampaa, kun lapset menee yökylään mummolaan( harvakseltaan) ja miehen kanssa yhdessä ulos, mukana myös hyviä ystäviä. Se hetki kun olemme tyhjässä kodissa hyvää musiikkia kuunnellen ja itseään kaunistaen, ensimmäinen siideri avattuna on tosi mahtavaa.
Sitten aamulla kipin kapin kiireellä suuressa ikävässä lasten luokse riennämme :)
Eli firman pikkujoulut jatkoineen on vuosittain + joskus harvoin on esim. polttareita, joihin osallistun mutta ei läheskään joka vuosi.