Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Surkein duuni, jonka tiedät?

Vierailija
11.07.2009 |

Ja jota et koskaan tekisi -ja mistä syystä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyjä ja vanhankodin hoitaja(eli siis vanhusten paskavaippojen vaihtaja).

Vierailija
2/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko olaa karseempaa kohtaloa, kun joutua hoitaa av-mammojen täydellisiä kakaroita. Varsinkin, jos ne tulee vasta eskariin. Joo, luokanopettajan voisin lisätä koska ison osan kakarathan ovat kotihoidossa kouluun asti. Kuulostaisi suorastaan infernaaliselta ammatin valinnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortteja

Vierailija
4/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen duuni tehtaassa, että tekee samaa yksinkertaista liiketta joka päivä vuodesta toiseen. Esim. ottaa koneesta jonkin esineen ja laittaa pinoon tai vastaavaa.

On paljon duuneja joita en koskaan tekisi esim kirurgin hommia, mutta eihän se surkea duuni ole. En vaan kestäisi leikellä ihmisiä.

Ammattisotilas voisi olla toinen surkein duuni jota tiedän. En haluaisi ikinä sotia ja tappaa ihmisiä.

Vierailija
5/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee pääosin 6 h päivää. On tienannut parhaimpina kuukausina 3 500-3 800 eur. Vihaa tosin itsekin työtään ja sanoo tekevänsä sitä aivan liukuhihnalta siten, että miettii koko ajan kaikkea muuta.

Vierailija
6/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhankodin hoitaja(eli siis vanhusten paskavaippojen vaihtaja).

Vierailija
7/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee PALJON PALJON muutakin, tulepas tutustumaan

Vierailija
8/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee PALJON PALJON muutakin, tulepas tutustumaan

mutta kaveri tekee tätä työkseen ja olen kuullut kauhutarinoita. sen lisäksi mulla on tosi paha kakomisrefleksi. en voi edes ruokaa heittää roskiin ilman että melkein oksennan joten vaippojen vaihdosta aikuisella ei tulisi yhtään mitään. ei siis millään pahalla ammattianne kohtaan, teette yhtä tärkeimmistä töistä. musta ei vaan valitettavasti olisi sitä tekemään. =/

Vierailija
9/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille puhelinmyyjille voi heti heidän esittelyn jälkeen sanoa (Siis maija lehtitalosta päivää) että

No hyvää päivää ja kiitos en aio ostaa juuri nyt mitään, minua ovat kaikki kiittäneet ja kysyneet saako palata joskus asiaan ja jostain Akun tilauksesta on laitettu merkki, että soittavat pojan synttäreitä lähempänä uudelleen...

Mitään puhelinseksiä tai muutakaan vastaavaa en suostuisi tekemään.

Lähihoitajan sijaisuus on joskus tullut vedettyä. Kyllä ne kakkavaipat huohottamisen voittaa :D

Vierailija
10/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ekana mieleen. syy etten halua olla sellainen muiden vihattu häiritsijä työkseni.

arvaan että joku vastaa jotain siivoojaakin, ja oon mm. tehnyt sitäkin duunia. Joten tekisin työtä kuin työtä, jos siihen kykenen taidollisesti ja muuten (esim. en voisi olla sairaanhoitaja, kun oon piikkikammoinen).

Vierailija
11/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavasti yhtä inhokkia, jota kaikki vihaisivat. Onneksi meitä on moneksi ja joka työhön löytyy sopiva tekijä, joka työstään pitää!

Itselleni epäsopivin olisi ehkä kirurgi, kaikin puolin. Arvostan toki kyseistä ammattia, mutta ei mitenkään sopisi minulle (ts. olisi ihan hirveää jos siihen hommaan joutuisin).

Vierailija
12/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat vuorot, paska palkka, kusipää esimihet ja selkäänpuukottaja duunikaverit, huutavat, kiukuttelevat, sotkevat, kusipää asiakkaat.

13/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taxikuski, puhelinmyyjä, lastenhoitaja, vanhustenhoitaja, kassatäti, paikkuribussikuski, siivooja, kampaaja, pizzataxi, kiinteistönvälittäjä, gynekologi, feissari...

Vierailija
14/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itkisin kauheita uutisia lukiessani ja toiseks mua naurattaa ihan hervottomasti joskus kun joku hullu asia tulee mieleen enkä voi lopettaa millään.

Vierailija
15/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutisten likijana

Vierailija
16/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukijana

Vierailija
17/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provisiopalkka, kukaan ei halua ostaa ja kaikki ärsyyntyvät soitoista.

Vierailija
18/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuote olisi puhdasta p-tä. Tämä on ihan totta muuten. Keneltä tahansa ei toki onnistu.

Vierailija
19/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista saastaa ei saisi edes painaa.

Vierailija
20/26 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtaista kokemusta, vai yleisesti vaan?

Surkein lienee kuitenkin tapaus, jossa kävin työhaastattelussa joskus vuonna nakki kun kesätöitä etsin. Epämääräinen ilmoitus olisi pitänyt herättää, mutta paikan päälle päästyäni selvisi, että kyseessä oli rihkaman myyntiä kirpputorimyyjille. Ei hyvää päivää. En ottanut työtä vastaan. Ehdin tosin nähdä "esittelyn", eli sellainen 25-30 vee juippi, joka oli siis haastattelija, esitteli vei meidät haastateltavat kirpputorille ja kaupitteli ikean kassistaan sälää myyjille. Se on paskaduuni jos mikä, sanon minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi